Skravletråd

Ble + 0,2 kg her :(

Tusen takk!!!
Dette er bare så herlig, og jeg er dere her inne evig takknemlig i forhold til å få motivasjon.
Hjelper mye å "måtte" melde inn både opp og ned turer. Og vite at flere kjemper samme "kampen".
Alltid best å gjøre dette sammen med andre!:D legge litt press på oss selv også;)

Jeg er helt ute å kjøre:(
Har ikke hatt motivasjon de siste ukene, tør ikke veie meg:( vet jeg har gått opp, det merker jeg godt på kroppen...
På mandag må jeg starte knallhardt igjen:)

Jeg er helt ute å kjøre:(
Har ikke hatt motivasjon de siste ukene, tør ikke veie meg:( vet jeg har gått opp, det merker jeg godt på kroppen...
På mandag må jeg starte knallhardt igjen:)

Hm, like greitt ikke se "elendigheten" svart på hvitt da ;)
Ha en kos helg og masse lykke til mandag!!!!

Jeg gikk på vekta i dag, 82.2 kg... Så ikke skjedd en dritt :-P

Men det var jeg forsåvidt forberedt på.
Ikke gjort noe for at det skulle gå noe ned.. Men trodde jeg hadde gått mer opp, så noe positivt var det da :-P

Et par stk på jobben nevnte i går at de syntes jeg var blitt tynnere, ikke at jeg helt kan skjønne det :-P
Men jeg tar imot komplimentet med takk ;-)

Jeg gikk på vekta i dag, 82.2 kg... Så ikke skjedd en dritt :p

Ikke gjort noe for at det skulle gå noe ned.. Men trodde jeg hadde gått mer opp, så noe positivt var det da :p

Et par stk på jobben nevnte i går at de syntes jeg var blitt tynnere, ikke at jeg helt kan skjønne det :p

Greitt nok stagnasjon når man vet man ikke har gjort jobben som kreves for å gå ned.

Jeg gikk på vekta i dag, 82.2 kg... Så ikke skjedd en dritt :-P

Ikke gjort noe for at det skulle gå noe ned.. Men trodde jeg hadde gått mer opp, så noe positivt var det da :-P

Et par stk på jobben nevnte i går at de syntes jeg var blitt tynnere, ikke at jeg helt kan skjønne det :-P
Så hyggelig å høre da!:D

Greitt nok stagnasjon når man vet man ikke har gjort jobben som kreves for å gå ned.
Jeg har i grunnen ikke fått gjort noe særlig for å gå ned i det hele tatt i høst.. Vært for mye sykdom i hus til at jeg har hatt ork... Så sånn sett er jeg fornøyd med at det ikke går mer opp;-)

Jeg er på ca det samme som da vi startet opp her inne på forumet

Helgen har bydd på mye aktivitet(skritt), men kun 4 km rask gange og 30 min styrke lørdag.
Blitt endel mat og "kos" med både sjokolade, Sørlands chips og vin.
Vel, ny uke og siste innspurt før min pause i desember.

Helgen har bydd på mye aktivitet(skritt), men kun 4 km rask gange og 30 min styrke lørdag.
Blitt endel mat og "kos" med både sjokolade, Sørlands chips og vin.
Vel, ny uke og siste innspurt før min pause i desember.
Godt å kose seg litt også:D

Back
Topp