Wow, det er en imponerende holdning :-D
Tror likevel ikke denne staheten hjelper meg, kommer nok til å gå + på fredagGuri, du er flink!godt jobbet!
Men nå er det to dager hvor jeg kan slappe litt av
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow, det er en imponerende holdning :-D
Tror likevel ikke denne staheten hjelper meg, kommer nok til å gå + på fredagGuri, du er flink!godt jobbet!
Tror du får et flott resultat på fredag jegTror likevel ikke denne staheten hjelper meg, kommer nok til å gå + på fredag
Men nå er det to dager hvor jeg kan slappe litt av![]()
Tror du får et flott resultat på fredag jeg![]()
Er ikke helt overbevist, men vi får seTror du får et flott resultat på fredag jeg![]()
Blir spennende med oppdatering fra degEr ikke helt overbevist, men vi får se
Tenker at et lite + ikke er så farlig, er veldig skjeldent jeg får det, men også veldig frustrerende når jeg er så nære å komme under 80Blir spennende med oppdatering fra deg![]()
Her har det vært skikkelig utskeielser side helga! Så nå blir det full skjerpings før helga igjen! Ser at mange her har vært utrolig flinke! Bra jobba!![]()
Skjønner detTenker at et lite + ikke er så farlig, er veldig skjeldent jeg får det, men også veldig frustrerende når jeg er så nære å komme under 80
Lykke til med skjerpingsHer har det vært skikkelig utskeielser side helga! Så nå blir det full skjerpings før helga igjen! Ser at mange her har vært utrolig flinke! Bra jobba!![]()
Uvant innlegg fra degIkke noe trim hverken ute eller inne i dag.
Litt trett og sliten og kjenner jeg må få pause i dag.
Uvant innlegg fra deg
Men godt med en pause også![]()
Flink du er.Straks "ut på tur aldri sur" i 7 grader og regn (ære være Helly Hansen)
Kroppen trenger vel litt pause innimellom. Du har jo stått på å vært kjempe flink lenge nå! Du fortjener nok den ene dagen med friIkke noe trim hverken ute eller inne i dag.
Litt trett og sliten og kjenner jeg må få pause i dag.
Kroppen trenger vel litt pause innimellom. Du har jo stått på å vært kjempe flink lenge nå! Du fortjener nok den ene dagen med fri![]()
Flink du er.
Koser meg inne i dag, jeg