Skravletråd

Ååh, så hyggelig sagt av deg!❤️
Virker som om jeg kommer til å henge her en stund:P
Ikke så gøy for deg, men veldig hyggelig for oss andre

Drar til København med ei venninne i dag og kommer virkelig til å måtte passe meg slik at til ikke går virkelig galt.
Hjelper heller ikke at det er feiring med kake på jobben i dag

Kjenner jeg er klar for en skikkelig innsats kommende uke. I helgen blir det rolig så burde være enkelt få trimme og spise brukbart sunt.
Har lyst til å få unna en god del av de 1,5 kg'ene jeg skal ha bort før desember starter.
Ulempen er ventet tantebesøk neste helg og dermed blir neste fredag ikke en god dag for veiing.

Kjenner jeg er klar for en skikkelig innsats kommende uke. I helgen blir det rolig så burde være enkelt få trimme og spise brukbart sunt.
Har lyst til å få unna en god del av de 1,5 kg'ene jeg skal ha bort før desember starter.
Ulempen er ventet tantebesøk neste helg og dermed blir neste fredag ikke en god dag for veiing.
Tantebesøk gir mer vann i kroppen, og dermed større nedgang uken etter.
Ikke noe å være redd for

Straks "ut på tur, aldri sur". Har fått innvilget trimtur mens resten mekker taco!!!! Vet hvor bra det blir etter turen men brrrrr nå er det kaldt ute.

Straks "ut på tur, aldri sur". Har fått innvilget trimtur mens resten mekker taco!!!! Vet hvor bra det blir etter turen men brrrrr nå er det kaldt ute.
Huff ja... Her blåser det fælt og snør vannrett i alle retninger... :-(

Så jeg blir inne og fyrer i ovnen :-P

Back
Topp