Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig flink du er.Det ble dem sedvanlige mandagstimen på meg i kveld. 60 min cardio og styrke. Brukte 534 kcal - ny pers!!!!!
Så utrolig flink du er.
Har bare handlet inn pynt til ei kake og strikket..
Skal trene i morgen, da
Akkurat som jeg har blitt avhengig av skauen.Takkblitt helt avhengig av denne timen jeg
![]()
Akkurat som jeg har blitt avhengig av skauen.
Hvor ofte går du på det?
Hihi, holder du høyt tempo?!Min venninne "klagde" på at jeg har litt for mye energi når vi var på tur![]()
Du er så flink til å stå på!Det ble dem sedvanlige mandagstimen på meg i kveld. 60 min cardio og styrke. Brukte 534 kcal - ny pers!!!!!
Mer det at jeg ikke klarer å sitte stilleHihi, holder du høyt tempo?!![]()
Tusen takkDu er så flink til å stå på!![]()
Sitter og sliter her.
Til vanlig går det så bra, men er ikke like lett å stå i mot det som er i skapet når jeg er hjemme med sykt barn.
Spesielt ikke når det nærmer seg lunsj, men ikke er det helt enda.
Begynner å bli sulten

Mange fristelser når man er hjemme jaSitter og sliter her.
Til vanlig går det så bra, men er ikke like lett å stå i mot det som er i skapet når jeg er hjemme med sykt barn.
Spesielt ikke når det nærmer seg lunsj, men ikke er det helt enda.
Begynner å bli sulten
Jeg trener ikke ute i dette væretBlir en runde på Ellipse maskinen i kveld. Blåser, sner, er kaldt og er veldig glatt ute så frister svært
Lite.
Det driter jeg i, jeg skal ut uansettBlir en runde på Ellipse maskinen i kveld. Blåser, sner, er kaldt og er veldig glatt ute så frister svært
Lite.
Jeg trener ikke ute i dette været![]()
Det driter jeg i, jeg skal ut uansett
Hehe, godt du ikke er aleneBle 9,6 km i kveld
Og bare så dere vet det, jeg er ikke den eneste som løper rundt i skogen her meg hodelykt![]()