Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Imponerende at du får til trening hver dag4 km rask tur ute MED brodder mens sønnen trente fotball. 40 min styrke hjemme etterpå.
Imponerende at du får til trening hver dag![]()
Du er så flink4 km rask tur ute MED brodder mens sønnen trente fotball. 40 min styrke hjemme etterpå.
Krysser alt jeg har for et greit resultat allikevelPå grunn av julebordet i desember ønsker jeg virkelig å være undre 80 kg på veiingen i morgen.
Litt skuffet over meg selv siden jeg er sikker på at jeg ikke vil klare det![]()
Det gjør jeg også, men skulle bare så gjerne ha vært under 80Krysser alt jeg har for et greit resultat allikevel![]()
Hvor langt unna er du etter sist veiing da?Det gjør jeg også, men skulle bare så gjerne ha vært under 80
Sist veide jeg 81,4 kgHvor langt unna er du etter sist veiing da?![]()
1,4 kg ned denne uka etter en kosetur til Køben kan nok bli heftigSist veide jeg 81,4 kg
Har det, men hadde vært gøy å komme under 75 får det1,4 kg ned denne uka etter en kosetur til Køben kan nok bli heftig
Men du har jo flere uker på deg før julebordet?![]()
Hehe, klart det hadde vært moro!Har det, men hadde vært gøy å komme under 75 får det![]()
Rart med det, men jeg klarer ikke helt å se det selv.Hehe, klart det hadde vært moro!
Er så imponert over hva du har fått til disse månedene!![]()
Du er så flink![]()
Hadde kanskje ikke vært så lett å holde fokus mot målet om du bare tenkte på hva du har oppnådd neiRart med det, men jeg klarer ikke helt å se det selv.
Har lettere å se det som gjenstår enn det jeg har klart.
Greit det, da klarer jeg å holde fokus.
Heier på deg mot måletTakkskikkelig motivert for november målet og så "fri" i desember.
Begynner bare å bli litt redd for hva som skjer når jeg når 65.Hadde kanskje ikke vært så lett å holde fokus mot målet om du bare tenkte på hva du har oppnådd nei![]()
Men for oss utenforstående så har du gjort en fantastisk jobb allerede!![]()
På grunn av julebordet i desember ønsker jeg virkelig å være undre 80 kg på veiingen i morgen.
Litt skuffet over meg selv siden jeg er sikker på at jeg ikke vil klare det![]()
Begynner bare å bli litt redd for hva som skjer når jeg når 65.
Om jeg vil være fornøyd, eller bare 5 kg til...
Ikke helt enda.Det kan gå - kroppen din har overasket deg før.
Og usnsett har du jo gjort en formidable innsats og bare må se smashing ut nå.