• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

Ikke mange skritt på jobben idag, og alene med guttene. Skal snart fra på taekwondo med eldste. Dette lukter mølla i 22 tiden, og det er så tungt:(
Jeg liker ikke å trene så sent:) utrolig vanskelig å komme igang!

Jeg liker ikke å trene så sent:) utrolig vanskelig å komme igang!
Jeg vet! Må sitte i sofaen oppe mellom 1,5-2 timer ig vente på at minste skal sovne. Og når man har sitti der så lenge er det helt grusomt å motiverer for å gå i kjelleren på mølla:(

Jeg vet! Må sitte i sofaen oppe mellom 1,5-2 timer ig vente på at minste skal sovne. Og når man har sitti der så lenge er det helt grusomt å motiverer for å gå i kjelleren på mølla:(
Skjønner det er tungt:( jeg hadde aldri klart det!
Det beste er morgen/formiddagstrening om man har mulighet til det:)

Skjønner det er tungt:( jeg hadde aldri klart det!
Det beste er morgen/formiddagstrening om man har mulighet til det:)
Det er sant! Både fordi man da er "ferdig" med det, men også at man kan gå med god følelsen etter trening en hel dag etterpå:)

Uansett hvordan det går i morgen, dagens utskeielser var verdt det!

Det er sant! Både fordi man da er "ferdig" med det, men også at man kan gå med god følelsen etter trening en hel dag etterpå:)

Elsker trening sen morgen/formiddag for jeg er mest opplagt da. Og så motiverer det meg til å skjerpe inntaket resten av dagen - vil liksom ikke ødelegge treningsinnsatsen med tullespising

Ja, det høres tungt ut - imponert om du greier det.

Jeg veier alltid uansett.
Tenker at en gal uke pleier å gi en god uke etterpå, og har man litt oppgang en uke vil nedgangen neste uke virke mye større og gi mer motivasjon uken etter.
Dårlig uke gir meg også en "faen heller" holdning som gjør meg staere og mer fokusert.
Å kunne hoppe over en veiing gir også større åpning for dårlige unnskyldninger senere

I starten torde jeg ikke veie meg om jeg følte jeg ikke hadde vært flink for kjenner meg selv godt nok til at ved oppgang kan jeg miste motivasjon og særlig mens jeg enda såvidt var i gang.
Nå har jeg gått ned såpass mye at jeg tåler litt opp uten å miste motet (tror jeg).

God morgen :)
Tenkte å stikke innom her en tur, nå som jeg ikke har svangerskapsdiabetes lengre har det hvert en del utskeielser! Er såpass at jeg ikke har gått på vekta enda etter fødsel, men på tide å endre på det nå så tenkte at jeg burde bli aktiv igjen og da er vel å komme inn hit her et godt steg i riktig retning :)

Tenkte å stikke innom her en tur, nå som jeg ikke har svangerskapsdiabetes lengre har det hvert en del utskeielser! Er såpass at jeg ikke har gått på vekta enda etter fødsel, men på tide å endre på det nå så tenkte at jeg burde bli aktiv igjen og da er vel å komme inn hit her et godt steg i riktig retning :)
Hei på deg
Det blir fort litt slike utskeielser etter det.
Velkommen i hit :)

Velkommen hit søte du:D

Back
Topp