Plutselig løsner det vil jeg troÆsj, vekta gjør meg deprimert. Jeg spiser sunt, beveger meg mye men bom stille står den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Plutselig løsner det vil jeg troÆsj, vekta gjør meg deprimert. Jeg spiser sunt, beveger meg mye men bom stille står den
Jeg liker ikke å trene så sentIkke mange skritt på jobben idag, og alene med guttene. Skal snart fra på taekwondo med eldste. Dette lukter mølla i 22 tiden, og det er så tungt![]()
Jeg vet! Må sitte i sofaen oppe mellom 1,5-2 timer ig vente på at minste skal sovne. Og når man har sitti der så lenge er det helt grusomt å motiverer for å gå i kjelleren på møllaJeg liker ikke å trene så sentutrolig vanskelig å komme igang!
Skjønner det er tungtJeg vet! Må sitte i sofaen oppe mellom 1,5-2 timer ig vente på at minste skal sovne. Og når man har sitti der så lenge er det helt grusomt å motiverer for å gå i kjelleren på mølla![]()
Det er sant! Både fordi man da er "ferdig" med det, men også at man kan gå med god følelsen etter trening en hel dag etterpåSkjønner det er tungtjeg hadde aldri klart det!
Det beste er morgen/formiddagstrening om man har mulighet til det![]()
Og den følelsen er fantastisk godDet er sant! Både fordi man da er "ferdig" med det, men også at man kan gå med god følelsen etter trening en hel dag etterpå![]()
Uansett hvordan det går i morgen, dagens utskeielser var verdt det!
Det er sant! Både fordi man da er "ferdig" med det, men også at man kan gå med god følelsen etter trening en hel dag etterpå![]()
Jeg vet! Må sitte i sofaen oppe mellom 1,5-2 timer ig vente på at minste skal sovne. Og når man har sitti der så lenge er det helt grusomt å motiverer for å gå i kjelleren på mølla![]()
Jeg veier alltid uansett.
Tenker at en gal uke pleier å gi en god uke etterpå, og har man litt oppgang en uke vil nedgangen neste uke virke mye større og gi mer motivasjon uken etter.
Dårlig uke gir meg også en "faen heller" holdning som gjør meg staere og mer fokusert.
Å kunne hoppe over en veiing gir også større åpning for dårlige unnskyldninger senere
For å si det slik, min arbeidsplass fikk en pris som henger utrolig høyt innen vår bransje.Det var godt å høre og fint du greidde nyte med god samvittighet!!!
For å si det slik, min arbeidsplass fikk en pris som henger utrolig høyt innen vår bransje.
Det var ekstatisk
Hei på degGod morgen
Tenkte å stikke innom her en tur, nå som jeg ikke har svangerskapsdiabetes lengre har det hvert en del utskeielser! Er såpass at jeg ikke har gått på vekta enda etter fødsel, men på tide å endre på det nå så tenkte at jeg burde bli aktiv igjen og da er vel å komme inn hit her et godt steg i riktig retning![]()
Velkommen hit søte duGod morgen![]()
Tenkte å stikke innom her en tur, nå som jeg ikke har svangerskapsdiabetes lengre har det hvert en del utskeielser! Er såpass at jeg ikke har gått på vekta enda etter fødsel, men på tide å endre på det nå så tenkte at jeg burde bli aktiv igjen og da er vel å komme inn hit her et godt steg i riktig retning![]()
Guri, så bra!Nå er jeg meget overrasket her.
Etter forrige veiing har jeg bare fått trent en gang, og det var på fredag samt at jeg hadde en utskeielse i går.
Likevel viste vekten -0,8 kg i forhold til forrige uke![]()