Ja velkommen skal du være :-D
Tusen takk!!Selvsagt! Velkommen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja velkommen skal du være :-D
Tusen takk!!Selvsagt! Velkommen![]()
Samme herJeg er tilbake ! November er min måned og motivasjonen er på plasshvordan går det med dere andre?
Problemet er at han kommer senere hjem enn vanlig.Klart du får til det!!! Om ikke like lang dom du pleier dersom dårlig tid, men noen km greier du. "Vilje"
Så braJeg er tilbake ! November er min måned og motivasjonen er på plasshvordan går det med dere andre?
Kommet hjem fra en halvtimes svømmetur. Ble ingen km eller skritt, men deilig var det![]()
Jeg er tilbake ! November er min måned og motivasjonen er på plasshvordan går det med dere andre?
Hørtes nydelig utKommet hjem fra en halvtimes svømmetur. Ble ingen km eller skritt, men deilig var det![]()
Flink du erBle 8 km rask tur (kaldt!!!!!!mer klær neste gang) og 30 min mage/rompe/armer inne på matte etterpå!!!
Krysser fingre for at det ikke blir så illeEr ikke sikker på hvordan det går med veiingen min i morgen.
Bare 1 trening siden sist fredag, og konferanse med påfølgende middag i dag
Så koselig at du vil være medSlenger meg med i gruppen her:-D Har fulgt med gruppen her en stund og har blitt veldig motivert over å se hvor flinke dere er! Gikk ned nesten 20 kg før siste svangerskap, men mye latskap gjorde at de kom tilbake. Nå er jeg bestemt på å få de bort igjen for alltid! Har iløpet av oktober gått ned 2 kg, så jeg er igang nå:-D
Er ikke sikker på hvordan det går med veiingen min i morgen.
Bare 1 trening siden sist fredag, og konferanse med påfølgende middag i dag
Slenger meg med i gruppen her:-D Har fulgt med gruppen her en stund og har blitt veldig motivert over å se hvor flinke dere er! Gikk ned nesten 20 kg før siste svangerskap, men mye latskap gjorde at de kom tilbake. Nå er jeg bestemt på å få de bort igjen for alltid! Har iløpet av oktober gått ned 2 kg, så jeg er igang nå:-D
Jeg veier alltid uansett.Lykke til!!!!!!
Spent jeg også etter helgen som bød på flere utskeielser og liten trening. Men denne gangen feiger jeg ikke ut så på vekten skal jeg. Tantebesøk neste helg, så bør ikke vente med veiing til neste fredag da den nok da er litt opp på grunn av vann.