Skravletråd

Klart du får til det!!! Om ikke like lang dom du pleier dersom dårlig tid, men noen km greier du. "Vilje"
Problemet er at han kommer senere hjem enn vanlig.
Jeg pleier å gå ut rundt kl 19, og han får ikke begynt før det.
Dersom han gjør det i kveld da.
Skifting og vasking av dekk tar brått et par timer og vi må være i seng før kl 22

Kommet hjem fra en halvtimes svømmetur. Ble ingen km eller skritt, men deilig var det:)

Slenger meg med i gruppen her:-D Har fulgt med gruppen her en stund og har blitt veldig motivert over å se hvor flinke dere er! Gikk ned nesten 20 kg før siste svangerskap, men mye latskap gjorde at de kom tilbake. Nå er jeg bestemt på å få de bort igjen for alltid! Har iløpet av oktober gått ned 2 kg, så jeg er igang nå:-D

Slenger meg med i gruppen her:-D Har fulgt med gruppen her en stund og har blitt veldig motivert over å se hvor flinke dere er! Gikk ned nesten 20 kg før siste svangerskap, men mye latskap gjorde at de kom tilbake. Nå er jeg bestemt på å få de bort igjen for alltid! Har iløpet av oktober gått ned 2 kg, så jeg er igang nå:-D
Så koselig at du vil være med:D
Lykke til!

Er ikke sikker på hvordan det går med veiingen min i morgen.
Bare 1 trening siden sist fredag, og konferanse med påfølgende middag i dag

Lykke til!!!!!!
Spent jeg også etter helgen som bød på flere utskeielser og liten trening. Men denne gangen feiger jeg ikke ut så på vekten skal jeg. Tantebesøk neste helg, så bør ikke vente med veiing til neste fredag da den nok da er litt opp på grunn av vann.

Velkommen!!!! Du har greidd en flott nedgang før, er på vei nå så dette skal du greie!!!

Lykke til!!!!!!
Spent jeg også etter helgen som bød på flere utskeielser og liten trening. Men denne gangen feiger jeg ikke ut så på vekten skal jeg. Tantebesøk neste helg, så bør ikke vente med veiing til neste fredag da den nok da er litt opp på grunn av vann.
Jeg veier alltid uansett.
Tenker at en gal uke pleier å gi en god uke etterpå, og har man litt oppgang en uke vil nedgangen neste uke virke mye større og gi mer motivasjon uken etter.
Dårlig uke gir meg også en "faen heller" holdning som gjør meg staere og mer fokusert.
Å kunne hoppe over en veiing gir også større åpning for dårlige unnskyldninger senere

Ikke mange skritt på jobben idag, og alene med guttene. Skal snart fra på taekwondo med eldste. Dette lukter mølla i 22 tiden, og det er så tungt:(

Back
Topp