Flinke duuuFikk gjort mandagstimen i kveld. Deilig. 458 kcal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flinke duuuFikk gjort mandagstimen i kveld. Deilig. 458 kcal
Uff danoen spesiell grunn?
Jeg klarer bare ikke å holde meg borte fra ting jeg ikke skal putte i munnen for tidenÅ neiskikkelig ille?
Tante på tur?Jeg klarer bare ikke å holde meg borte fra ting jeg ikke skal putte i munnen for tiden
Ikke tanta, mer EL og den er verre.Tante på tur?eller bare svake øyeblikk?
Jeg klarer bare ikke å holde meg borte fra ting jeg ikke skal putte i munnen for tiden
Ikke tanta, mer EL og den er verre.
Kraftige mage og ryggsmerter i en uke før
Får trøste meg med at det er mye mindre enn det var før jeg begynte dette herHm - blir fort en evig rundgang. Kjenner til den!!!
Au daIkke tanta, mer EL og den er verre.
Kraftige mage og ryggsmerter i en uke før
Kan du ikke bare lage det.Jeg er klar for november. Skal vi ha ny tråd med skritt og km?? Please![]()
Så flott :-DDa har jeg endelig fått ordnet meg skritt teller på armen, så da er jeg klar for november![]()
Jeg er klar for november. Skal vi ha ny tråd med skritt og km?? Please![]()
Jeg kan godt lage, er hjemme med syk storebror.Kan du ikke bare lage det.
Dersom det ikke lages i løpet av dagen vil jeg gjøre det i kveld.
Er på jobb nå
Syns detJeg kan godt lage, er hjemme med syk storebror.
Samme antall skritt?
Smart bracelet heter den...Så flott :-D
Hva gikk du for?
Jeg kan godt lage, er hjemme med syk storebror.
Samme antall skritt?
Når jeg ba Tamara om å feste skritt-tråden for november sa hun at vi var flinke til å lage liv her inne, og at vi hadde gode initiativ.
Hvis vi kunne reklamerer litt på generelt for å få med oss flere var det bare bra :-D
Har laget en reklame tråd nåNår jeg ba Tamara om å feste skritt-tråden for november sa hun at vi var flinke til å lage liv her inne, og at vi hadde gode initiativ.
Hvis vi kunne reklamerer litt på generelt for å få med oss flere var det bare bra :-D