Skravletråd

Langfrihelg men bursdager som skal feires tre dager til ende, så blir nok noen utskeielser pluss lite tid til tur/trim. Men det får gå!!!! Mitt prosjekt heter jo "livsstilendring" og da må jeg lære meg å tilpasse det hele til vårt vanlige travle familieliv.
Kos deg i helga:D

Da har jeg endelig fått ordnet meg skritt teller på armen, så da er jeg klar for november:)

Koselig helg med mye tråkking hjemme og borte og faktisk 2 km tur hver mirgen bare for å holde motivasjonen oppe. I dag søndag jogget jeg hele runden for første gang. Gikk fint.
Har kost meg med god mat og litt vin og også kaker lørdag og søndag, men greidde beherske meg brukbart.

Last edited:
Koselig helg med mye tråkking hjemme og borte og faktisk 2 km tur hver mirgen bare for å holde motivasjonen oppe. I dag søndag jogget jeg hele runden for første gang. Gikk fint.
Har kost meg med god mat og litt vin og også kaker lørdag og søndag, men greidde beherske meg brukbart.
Flink du har vært:D

Litt tungt å 0 stille etter helg med "selvtillatte" utskeielser, men det må til. Blir nok mandagsklassen i kveld og da er jeg på rett kjøl igjen etter den. Interessant å se hvor mye det betyr for meg med trening kontra spise riktig. For meg følger det ene det andre.

Back
Topp