Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grattis med detJammen ble det 8 km i kveld!!!! Og da er jeg på 90 km i oktober!!!
Kos deg i helgaLangfrihelg men bursdager som skal feires tre dager til ende, så blir nok noen utskeielser pluss lite tid til tur/trim. Men det får gå!!!! Mitt prosjekt heter jo "livsstilendring" og da må jeg lære meg å tilpasse det hele til vårt vanlige travle familieliv.
Kos deg i helga![]()
Så braDa har jeg endelig fått ordnet meg skritt teller på armen, så da er jeg klar for november![]()
Helt klartTakkdet skal jeg og synes jeg fortjener det nå!!!
Kult, det blir gøyDa har jeg endelig fått ordnet meg skritt teller på armen, så da er jeg klar for november![]()
Jepp. Hadde den på i skogen på grilling nå. Og har over 5000. SÅ mye mer motiverende enn den gamle som viste 300 etter en times joggeturKult, det blir gøy![]()
Så bra den fungerer daJepp. Hadde den på i skogen på grilling nå. Og har over 5000. SÅ mye mer motiverende enn den gamle som viste 300 etter en times joggetur![]()
Da har jeg endelig fått ordnet meg skritt teller på armen, så da er jeg klar for november![]()
Klart det er mer motiverende!Jepp. Hadde den på i skogen på grilling nå. Og har over 5000. SÅ mye mer motiverende enn den gamle som viste 300 etter en times joggetur![]()
Flink du har værtKoselig helg med mye tråkking hjemme og borte og faktisk 2 km tur hver mirgen bare for å holde motivasjonen oppe. I dag søndag jogget jeg hele runden for første gang. Gikk fint.
Har kost meg med god mat og litt vin og også kaker lørdag og søndag, men greidde beherske meg brukbart.
Ting går til helvete om dagen![]()
Å neiTing går til helvete om dagen![]()