Skravletråd

Titter innom en tur. Sjelden jeg har tid til å være på bv om dagen. Lider av flink pike syndromet, så har tusen ting i ilden nå.
Trener jevnt og hardt flere ganger i uka med løping og CrossFit. Skal ut å trene igjen nå. Har også meldt meg på en del konkurranser neste år, så mangel på treningsmål har jeg ikke:P

Titter innom en tur. Sjelden jeg har tid til å være på bv om dagen. Lider av flink pike syndromet, så har tusen ting i ilden nå.
Trener jevnt og hardt flere ganger i uka med løping og CrossFit. Skal ut å trene igjen nå. Har også meldt meg på en del konkurranser neste år, så mangel på treningsmål har jeg ikke:P
Du er rå:D
Jeg heier på deg!!

Trener jevnt og hardt flere ganger i uka med løping og CrossFit. Skal ut å trene igjen nå. Har også meldt meg på en del konkurranser neste år, så mangel på treningsmål har jeg ikke:p

Høres ut som du er i en veldig god periode nå. Lykke til videre - både til å oppnå trenings mål og bli i enda bedre form!!!

Da sitter jeg i treningsklær og venter på at lille U skal legge seg.
Opp i sengen så fort han er i seng

Back
Topp