Det kaller jeg viljestyrke!Knekkebrød og te funker på en fredagskveld det ogsåog ikke minst gir det løft til motivasjonen å være flink på fredda'n
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kaller jeg viljestyrke!Knekkebrød og te funker på en fredagskveld det ogsåog ikke minst gir det løft til motivasjonen å være flink på fredda'n
![]()
Det kaller jeg viljestyrke!![]()
Da er du sterk som står imot!Følte meg flink særlig når de andre satt med Sørlands chips og smågodt ......
Du er råTitter innom en tur. Sjelden jeg har tid til å være på bv om dagen. Lider av flink pike syndromet, så har tusen ting i ilden nå.
Trener jevnt og hardt flere ganger i uka med løping og CrossFit. Skal ut å trene igjen nå. Har også meldt meg på en del konkurranser neste år, så mangel på treningsmål har jeg ikke![]()
Du er rå
Jeg heier på deg!!
Du er go'! Vi var på babysvømming i går, og i dag var vi på et kjøpesenter. Blir jo litt gåing i hvertfall45 minutter styrke, cardio og mage
Så er det straks jobb![]()
Te kan redde meg fra søtsuget ogsåKnekkebrød og te funker på en fredagskveld det ogsåog ikke minst gir det løft til motivasjonen å være flink på fredda'n
![]()
Du er go'! Vi var på babysvømming i går, og i dag var vi på et kjøpesenter. Blir jo litt gåing i hvertfall![]()
Takk
Det vet jeg at du gjør. Leker litt med tanken på halvmaraton altså
![]()
Da er du sterk som står imot!![]()
Titter innom en tur. Sjelden jeg har tid til å være på bv om dagen. Lider av flink pike syndromet, så har tusen ting i ilden nå.
Trener jevnt og hardt flere ganger i uka med løping og CrossFit. Skal ut å trene igjen nå. Har også meldt meg på en del konkurranser neste år, så mangel på treningsmål har jeg ikke![]()
Det hadde vært kultTakk
Det vet jeg at du gjør. Leker litt med tanken på halvmaraton altså
![]()
All bevegelse er tipp toppDu er go'! Vi var på babysvømming i går, og i dag var vi på et kjøpesenter. Blir jo litt gåing i hvertfall![]()
Da har du all grunn til å være stoltFor en bra lørdag det ble:
4 km Power Walk.
Mye aktivitet ute og inne.
Taco til middag med smarte valg.
0 snop el l
Stolt nå!!!!
Håper du mener skogen?Da sitter jeg i treningsklær og venter på at lille U skal legge seg.
Opp i sengen så fort han er i seng
Mente i skogen, ja.Håper du mener skogen?
Eller blir det en real treningsøkt i sengen?![]()
Regnet med at du ikke vil overøse oss med informasjon om detMente i skogen, ja.
Om det blir trening i sengen også i dag vet jeg ikke på nåværende tidspunkt, men mengden og frekvensen av slik trening holder jeg innen husets fire vegger så det får dere ikke vite noe om![]()