gikk noen turer i sommer når vi var på campingen. super deilig!Her er det enormt masse flotte mulighetermye enklere enn treningssenter ja
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
gikk noen turer i sommer når vi var på campingen. super deilig!Her er det enormt masse flotte mulighetermye enklere enn treningssenter ja
![]()
Er selvsagt helt eniggikk noen turer i sommer når vi var på campingen. super deilig!
kanskje jeg gjør det neste gang. banke på alle dørene bortoverEr selvsagt helt enig
Hvorfor kom du ikke innom!?![]()
Haha, gjør detkanskje jeg gjør det neste gang. banke på alle dørene bortoverhahahaha
mulig jeg hadde blitt plukket opp av menn i hvite frakker eller onkel politi etterhvertHaha, gjør det![]()

Mulig detmulig jeg hadde blitt plukket opp av menn i hvite frakker eller onkel politi etterhvert![]()
hahahah nei det tror ikke jeg hellerMulig detikke så mange her som kjenner RonjaR
![]()
Det er en avtalehahahah nei det tror ikke jeg heller
Men neste sommer synes jeg du skal komme å grille deg på stranda med meg altså!
Det synes jeg du skalDet er en avtale
Hadde vært koselig! Tar med meg min 1.klassing![]()

Trilletur er bedre enn ingen turJepp. Hadde håpet å få en tur på mølla idag jeg, men minstemann er hjemme fra bhgn idag, så får bli en trilletur her...
Så flott! Kan jeg spørre hvor i landet dette er?En tur på morgenkvisten![]()
![]()
Midt i blinkenDet synes jeg du skal
Vi har jo campingvogna tilgjenglig rett ved stranda. Så da går det an å sette mat og drikke der oppe. Så kan vi hente etterhvert.
da trenger vi ikke ha svett gulost og varm drikke i strandbagen![]()
Nydelig utsiktEn tur på morgenkvisten![]()
![]()
Mulig jeg hadde kommet meg ut mer, med slike utsikter jeg ogsåEn tur på morgenkvisten![]()
![]()
Dette er i Rogaland. Har plenty med fjell å gå for å si det sånnSå flott! Kan jeg spørre hvor i landet dette er?
Denne uka planlegger jeg også mye treninghåper vi får det til!
Ja er veldig fornøyd med det
Men jeg må jo si at jeg synes nesten det er mer komplisert og finne balansen nå![]()
Mulig jeg hadde kommet meg ut mer, med slike utsikter jeg også![]()