Uff da, masse god bedring.Jaja, blir lite trening på meg en stund, og jeg som hadde planer om å begynne denne uka...
Her homper jeg nemlig rundt på krykker![]()
Hva har skjedd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da, masse god bedring.Jaja, blir lite trening på meg en stund, og jeg som hadde planer om å begynne denne uka...
Her homper jeg nemlig rundt på krykker![]()
Ja veldig typiskSå typisk
Men viktig at du lar foten hvile nå![]()
Jeg var kløneUff da, masse god bedring.
Hva har skjedd?
Såpass, forstuet eller noe slik da.Jeg var kløne
Var en tur ute i hagen i går kveld, etter at det var blitt mørkt.
Måtte ha litt luft. Så skulle jeg ned steintrappa til gården, og jeg så ikke siste trappetrinn... Så da ble det litt langt ned
Tråkket skikkelig over, så nå er innsiden av ankelen vond.
Men er ingen hevelse eller misfarging.
Men klarte ikke belaste foten i går kveld, så krabbet opp trappa, gjennom hagen og inn i huset igjen og ut på soverommet til samboer. Han var heldigvis våken og fikk henta frosne grønnsaker til meg.
Fikk kjøpt med krykker på legevakta i formiddag. Det hjelper på, jeg kommer meg iallefall litt rundt.
Helt sikkert noe sånt. Får bare ta tiden til hjelpSåpass, forstuet eller noe slik da.
Kan fort ta en uke eller 2 det.
Masse god bedring videre
Du har ikke så mye valg.Helt sikkert noe sånt. Får bare ta tiden til hjelp
Fy søren å støl jeg er i dag
hehe ja. kanskje det. Har gått ned 14 kg fra februar til juli... det har hvert hardt med tanke på at jeg ikke sa til så veldig mange at jeg prøvde å gå ned.
Å det er jo greit å ha noen å snakke med om tema![]()
Jeg er ganske så ferdig egentlig
Gikk på vekta i dag som viste 56.7 kg.
Jobben nå er å finne balansen i livstilen så jeg holder meg der jeg vil være![]()
Helt sikkert noe sånt. Får bare ta tiden til hjelp
Jeg heier på deg
Full skjerpings her også...skal på seminar om 5 uker og da SKAL jeg være i mål![]()
Får håpe det går fort overHelt sikkert noe sånt. Får bare ta tiden til hjelp
Merket det.Det er stor forskjell på å løpe og gå.
Jepp. Hadde håpet å få en tur på mølla idag jeg, men minstemann er hjemme fra bhgn idag, så får bli en trilletur her...Mandag og ny ukenå skal det trenes. Ikke nødvendigvis i dag, men i morra.
Takk for detFint med et konkret mål. Lykke til!!!
Denne uka planlegger jeg også mye treningMandag og ny ukenå skal det trenes. Ikke nødvendigvis i dag, men i morra.
Utrolig bra nedgang!!!!
Ja er veldig fornøyd med detViktig del det også.
har ikke du mye fine turområder rundt deg du også da?Denne uka planlegger jeg også mye treninghåper vi får det til!
Her er det enormt masse flotte muligheterhar ikke du mye fine turområder rundt deg du også da?
Synes nesten det er lettere å hive seg rundt å gå en tur enn treningstudio f.eks![]()