Du kan ha goood samvittighetJa. Men nå tar jeg kveld. Jeg klarer såvidt å holde øya oppe. Vil vel si jeg har brukt meg ganske godt i dag daNatta alle dere her inne ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan ha goood samvittighetJa. Men nå tar jeg kveld. Jeg klarer såvidt å holde øya oppe. Vil vel si jeg har brukt meg ganske godt i dag daNatta alle dere her inne ♡
Hurra for nedgangYes, ned 0,3 kg. Ikke mye men litt er mer enn ingenting. Var forbredt på "det meste" da ikke den beste uken hverken med mat eller trim.
OG, jeg vil jo dette skal gå jevnt og sakte ned og inneholde noen utskeielser. Har trua på at det da holder hele veien.
Jeg hoppet over veiing fordi tante rød har meldt sin ankomstBle bare minus 0,3 kg her. Ikke den beste uken.
Så gøyI ettermiddag drar jeg til Trysil![]()
Det kommer jeg til å gjøreSå gøykos deg masse!
I ettermiddag drar jeg til Trysil![]()
Jeg hoppet over veiing fordi tante rød har meldt sin ankomst![]()
Halvveis gjennom programmet på treninga. Juhu. Snart helg!![]()
Vekta stod på stedet hvil denne uka! Jaja, jeg klager ikke. De siste dagene har jeg slurvet med maten.![]()
Kos deg!I ettermiddag drar jeg til Trysil![]()
Ekstra trening er bare bra detGikk nettop en tur for å få vesla til å sove. Ho nekta å ligge i vogna. Så da ble det bæresele, i 2 km. Litt ekstra trening![]()
Gikk nettop en tur for å få vesla til å sove. Ho nekta å ligge i vogna. Så da ble det bæresele, i 2 km. Litt ekstra trening![]()
Jeg vet jeg ikke har gått nedLike greitt det da. Holdt nesten på å hoppe over jeg også for fryktet resultatet og redd motivasjonen ville dale om oppgang.