Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi. Er nå vondt også. Altså. En god følelse. Men når man er så støl man føler man har influensa i kroppen; ja, da er man stølNærmest nødvendig så støl jeg er..
Hihi. Er nå vondt også. Altså. En god følelse. Men når man er så støl man føler man har influensa i kroppen; ja, da er man støl![]()
Uff ja. Vurderte å øke vekter og det. Men tenker jeg går som sist uke ut denne uka. Så øker jeg neste uke hellerEr sånn her i dag. Verre enn forrige uke - tok nok mye mer i denne gangen.
Uff ja. Vurderte å øke vekter og det. Men tenker jeg går som sist uke ut denne uka. Så øker jeg neste uke hellerHviledag i morgen. Heldigvis
![]()
Kan du ikke ta de med på noen aktiviteter ute? Lek sisten eller noe? Bruk de som vekt?Alene med barna igår = ingen trening
Alene med barna idag = ingen trening![]()
Alene med barna igår = ingen trening
Alene med barna idag = ingen trening![]()
Har ikke sjansKan du ikke ta de med på noen aktiviteter ute? Lek sisten eller noe? Bruk de som vekt?
Ja det er kjiptSå synd dairriterende når man gjerne vil
![]()
Så flink du erLat dag. Fargelagt, husrengjøring og matmuffins for barn på skole og mann på jobb.
![]()
Men trening i morgen tidlige igjenVar hvilrdag i dag så hehe
Maten er faktisk det viktigsteBlir så dårlig med trening om dagen, men er veldig flink med maten. Så håper det går bra allikevel.
Da blir det ti spensthopp mellom slagaHar ikke sjans
Hjemme kl 1630, middag, lekser med 1.klassing og 3.klassing, bad, kveldsmat, første er i seng kl 19![]()
Hehe, det funkerDa blir det ti spensthopp mellom slaga![]()
Alle monner drar sa musa og tissa i havetHehe, det funker![]()
Det lurer jeg også på.Hvor er Musemor blitt av???
Så flink du er![]()