Skravletråd

3e3f54824342db80fc99025dd2a832ad
Fikk tightsen i kassa i dag. Love it ♡♡

Superfin!!!!

Spise noe middag. Så dra unger med på en topptur. Blir gøy :D Kjøpt selfiestang også så vi kan ha det litt morsomt på toppen hihi :p Kjekt å få ha bilder med oss alle 3 på. Ikke alltid man finner folk på topp og spørre så :p

Spise noe middag. Så dra unger med på en topptur. Blir gøy :D Kjøpt selfiestang også så vi kan ha det litt morsomt på toppen hihi :p Kjekt å få ha bilder med oss alle 3 på. Ikke alltid man finner folk på topp og spørre så :p
Så gøy:D
Ha en fin tur med barna!

Jeg har helt mistet matlysten i det siste jeg! Har halvert matinntaket og søtsuget. Kommet etter jeg slutta å produsere melk i det ene brystet. Snodige greier. Klager ikke da. :p

Jeg har helt mistet matlysten i det siste jeg! Har halvert matinntaket og søtsuget. Kommet etter jeg slutta å produsere melk i det ene brystet. Snodige greier. Klager ikke da. :p

Kan jo være en god hjelp for vektnedgang. Husker jeg selv mistet matlyst når jeg sluttet å amme.

Nei det kan man ikke klage på:P

Nei det kan man ikke klage på:P
Kan jo være en god hjelp for vektnedgang. Husker jeg selv mistet matlyst når jeg sluttet å amme.
Satser på det holder seg her. Er jo ikke helt ferdig med amminga da, men høyre pupp har vært helt tom i et par uker nå. Babyen nekter å drikke fra den og. Men er helt greit det, kan fint amme med kun en pupp fremover. Han er alt 6 mnd, så er ikke fullamming lengre.

Kunne ønske jeg mista den også selv om jeg egentlig spiswr for lite

Ny uke og nye muligheter :)
Helgen inneholdt for mye "kos" og for lite trening/tur. Men bare brette opp armene igjen i dag. Blant annet blir det en times trening igjen i kveld som forrige mandag (cardio 30 min og styrke 30 min).

Back
Topp