Pusern
Gift med forumet
Ooh, det blir hardt
Skal gi det et forsøk!!
Tror ikke jeg får til det jeg heller men prøve kan vi !!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ooh, det blir hardt
Skal gi det et forsøk!!
Gjennomført 45 min styrketrening og cardio![]()
Fikk tightsen i kassa i dag. Love it ♡♡![]()
Takk søtaFlink du er
Jepp vi kan ikke gi opp før vi har prøvdTror ikke jeg får til det jeg heller men prøve kan vi !!!!!
Så gøySpise noe middag. Så dra unger med på en topptur. Blir gøyKjøpt selfiestang også så vi kan ha det litt morsomt på toppen hihi
Kjekt å få ha bilder med oss alle 3 på. Ikke alltid man finner folk på topp og spørre så
![]()
Takktakk. Ble 4 timers tur. Den tar normalt ikke så lang tid da. Men barn med.. Ja da tar det tidSå gøy
Ha en fin tur med barna!
Takktakk. Ble 4 timers tur. Den tar normalt ikke så lang tid da. Men barn med.. Ja da tar det tid
![]()
Jeg har helt mistet matlysten i det siste jeg! Har halvert matinntaket og søtsuget. Kommet etter jeg slutta å produsere melk i det ene brystet. Snodige greier. Klager ikke da.![]()
Så deiligTakktakk. Ble 4 timers tur. Den tar normalt ikke så lang tid da. Men barn med.. Ja da tar det tid![]()
![]()
Nei det kan man ikke klage påJeg har helt mistet matlysten i det siste jeg! Har halvert matinntaket og søtsuget. Kommet etter jeg slutta å produsere melk i det ene brystet. Snodige greier. Klager ikke da.![]()
Nei det kan man ikke klage på![]()
Satser på det holder seg her. Er jo ikke helt ferdig med amminga da, men høyre pupp har vært helt tom i et par uker nå. Babyen nekter å drikke fra den og. Men er helt greit det, kan fint amme med kun en pupp fremover. Han er alt 6 mnd, så er ikke fullamming lengre.Kan jo være en god hjelp for vektnedgang. Husker jeg selv mistet matlyst når jeg sluttet å amme.
Sprekt ! Digga detFikk tightsen i kassa i dag. Love it ♡♡![]()
Kunne ønske jeg mista den også selv om jeg egentlig spiswr for liteJeg har helt mistet matlysten i det siste jeg! Har halvert matinntaket og søtsuget. Kommet etter jeg slutta å produsere melk i det ene brystet. Snodige greier. Klager ikke da.![]()
Og utrolig gode å gå i