Skravletråd

Høres godt ut. Hvordan lager du de?
Stekte baconterninger først.

Så tok jeg to egg, 2 dl revet ost, 2 dl kremfløte og piska sammen med en gaffel. Litt salt og pepper.

Satte opp muffinsformer. Brukte to i en kopp, tenkte den raste sammen om ikke :p Mer stødig.

La bacon i bunnen, ble 9 muffins, og eggerøra på toppen.

200 grader og ca 15 min i ovn.

Kjempegodt var det. Så tok meg til frokost og unga gikk glade på skolen og spiser der :p

Stekte baconterninger først.

Så tok jeg to egg, 2 dl revet ost, 2 dl kremfløte og piska sammen med en gaffel. Litt salt og pepper.

Satte opp muffinsformer. Brukte to i en kopp, tenkte den raste sammen om ikke :p Mer stødig.

La bacon i bunnen, ble 9 muffins, og eggerøra på toppen.

200 grader og ca 15 min i ovn.

Kjempegodt var det. Så tok meg til frokost og unga gikk glade på skolen og spiser der :p

Det høres godt ut!!! Må prøves :) er nok noen barn her også som blir glade for dem.

Det høres godt ut!!! Må prøves :) er nok noen barn her også som blir glade for dem.
Absolutt. De var veldig gode av å bare ta de noen sekunder i mikroen. Tror ikke barna kan det på skolene sine da men :p Er mer til de senere her hjemme evnt :D

Ble ingen trening på meg i går. Hadde besøk og travelt opp med rydding og matlaging før de kom.
Men jeg er så STØL!!! Etter treningstimen mandag!!!! Særlig i magen - verdens deiligste følelse akkurat det da!!!!

Last edited:
Ble ingen trening på meg i går. Hadde besøk og travelt opp med rydding og matlaging før de kom.
Men jeg er så STØL!!! Etter treningstimen mandag!!!! Særlig i magen - verdens deiligste følelse akkurat det da!!!!
Haha ja. Er litt sånn :p Er også støl kjenner jeg. Men har "fri" idag :D Men en god følelse å kjenne kroppen er godt brukt :D

Støl i magen er en herlig følelse:P

Back
Topp