Jo, men formen går alltid litt ned når man er syk.Får satse på at den flotte innsatsen din over ganske lang tid gjør at du holder deg greitt.
Men ikke så vanskelig å ta igjen da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo, men formen går alltid litt ned når man er syk.Får satse på at den flotte innsatsen din over ganske lang tid gjør at du holder deg greitt.
Idag har jeg løpt opp trappa 32 ganger. Telles som trening det eller?ble sliten iallefall.
![]()
Jo, men formen går alltid litt ned når man er syk.
Men ikke så vanskelig å ta igjen da
For en herlig følelseDet gikk overaskende bra gitt !!! Tydelig at det hjelper med turene mine. Og så kjentes trenings tightsen litt vid!!!!
Helt klart god treningIdag har jeg løpt opp trappa 32 ganger. Telles som trening det eller?ble sliten iallefall.
![]()
Moro var det vel ikke akkurat , ville bare se hvor mange turer jeg klarte.Helt klart god trening
For moro skyld eller var det en grunn til det?![]()
Hihi, takk!Klart det er trening - både cardio og lår/rompe trenibg. Flinke deg!!!!
Det er sprekt!Moro var det vel ikke akkurat , ville bare se hvor mange turer jeg klarte.
Hihi, takk!
Da er jeg i gang igjen. Starta skikkelig i går. Skjerpings!
![]()
Fungerer det?Fant frem dette spillet mens lillemor sovVis vedlegget 193964
Da er jeg i gang igjen. Starta skikkelig i går. Skjerpings!
![]()
God bedring! Er fort gjort å spise galt da, men noe energi må man nesten få i seg.Gruer meg til veiing fredag.
Når jeg er syk spiser jeg alt for mye galt![]()
Selvfølgelig, ellers blir man ikke friskGod bedring! Er fort gjort å spise galt da, men noe energi må man nesten få i seg.
Gruer meg til veiing fredag.
Når jeg er syk spiser jeg alt for mye galt![]()
Bestilte meg plutselig ny treningstights fra www.bodyshapes.no De har fått en ny som het gavelo gavelove og jeg falt helt for fargene. Elsker farger og den var en regnbue av fargekartet ♡♡♡
Ååh....sulten!Da er jeg i gang igjen. Starta skikkelig i går. Skjerpings!
![]()