Jeg vet, det er fort gjortGruer meg til veiing fredag.
Når jeg er syk spiser jeg alt for mye galt![]()
Håper det går fint!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet, det er fort gjortGruer meg til veiing fredag.
Når jeg er syk spiser jeg alt for mye galt![]()
Artig å unne seg litt nyttBestilte meg plutselig ny treningstights fra www.bodyshapes.no De har fått en ny som het gavelo gavelove og jeg falt helt for fargene. Elsker farger og den var en regnbue av fargekartet ♡♡♡
Sorry. I dag ble det matmuffinsÅåh....sulten!![]()
Sorry. I dag ble det matmuffinsTil meg og barna til skolemat. Egg, bacon og ost. Var veldig godt ♡
Denne! ♡♡♡♡![]()
Stekte baconterninger først.Høres godt ut. Hvordan lager du de?
Stekte baconterninger først.
Så tok jeg to egg, 2 dl revet ost, 2 dl kremfløte og piska sammen med en gaffel. Litt salt og pepper.
Satte opp muffinsformer. Brukte to i en kopp, tenkte den raste sammen om ikkeMer stødig.
La bacon i bunnen, ble 9 muffins, og eggerøra på toppen.
200 grader og ca 15 min i ovn.
Kjempegodt var det. Så tok meg til frokost og unga gikk glade på skolen og spiser der![]()
Absolutt. De var veldig gode av å bare ta de noen sekunder i mikroen. Tror ikke barna kan det på skolene sine da menDet høres godt ut!!! Må prøveser nok noen barn her også som blir glade for dem.
Haha ja. Er litt sånnBle ingen trening på meg i går. Hadde besøk og travelt opp med rydding og matlaging før de kom.
Men jeg er så STØL!!! Etter treningstimen mandag!!!! Særlig i magen - verdens deiligste følelse akkurat det da!!!!
Hørtes nydelig utSorry. I dag ble det matmuffinsTil meg og barna til skolemat. Egg, bacon og ost. Var veldig godt ♡
Så stiligDenne! ♡♡♡♡![]()
Støl i magen er en herlig følelseBle ingen trening på meg i går. Hadde besøk og travelt opp med rydding og matlaging før de kom.
Men jeg er så STØL!!! Etter treningstimen mandag!!!! Særlig i magen - verdens deiligste følelse akkurat det da!!!!
Tja, mest for gøy. Men er støl i dag.Fungerer det?
Oi.Denne! ♡♡♡♡![]()
Ja, noe skrikende farger, men så absolutt megOi.
Litt for spraglete for min smak , men litt fine likevel
Den kunne jeg tenkt meg ogsåDenne! ♡♡♡♡![]()
Tydeligvis bare jeg som er kjedelig herDen kunne jeg tenkt meg også![]()