Så deilig med kontroll på søtsugetJa det er veldig deiligdet ble en liten tortilla pizza og en kopp med vanilje is og en neve med ostpop
hadde ikke lyst på mer og ble litt overrasket over meg selv
har endelig fått bukt med søtsuget
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig med kontroll på søtsugetJa det er veldig deiligdet ble en liten tortilla pizza og en kopp med vanilje is og en neve med ostpop
hadde ikke lyst på mer og ble litt overrasket over meg selv
har endelig fått bukt med søtsuget
![]()
Så herlig når det fungererDet er tydelig at disse turene mine hjelper på formen.
Tidligere kunne jeg ikke jogge mer enn 30 m før jeg hev etter pusten.
Fant ut på slutten av den lange turen i dag at jeg kanskje skulle prøve å jogge litt.
Jeg jogget de siste 2 km når terrenget tillot det, og kroppen fungerte
En fantastisk følelse
Det er tydelig at disse turene mine hjelper på formen.
Tidligere kunne jeg ikke jogge mer enn 30 m før jeg hev etter pusten.
Fant ut på slutten av den lange turen i dag at jeg kanskje skulle prøve å jogge litt.
Jeg jogget de siste 2 km når terrenget tillot det, og kroppen fungerte
En fantastisk følelse
Stå på dette klarer du helt fintHelgen ble middels bra. Litt mye mat/kaker men greidde holde litt igjen. Godt å kjenne at man har litt kontroll tross alt.
Laaaang tur på 12 km lørdag, men 60 mil i bil fredag og søndag, så de ble stillesittende.
Nå må jeg brette opp armene og ha fokus på både mat og trimturer frem til 1.09 om målet med å de 79-tallet og oppnå 60 km skal gå i boks.
Jeg VIL ihvertfall!!!!
Veldig god motivasjon.Herlig motivasjon blir det av det!!!!
Det klarer du lettHelgen ble middels bra. Litt mye mat/kaker men greidde holde litt igjen. Godt å kjenne at man har litt kontroll tross alt.
Laaaang tur på 12 km lørdag, men 60 mil i bil fredag og søndag, så de ble stillesittende.
Nå må jeg brette opp armene og ha fokus på både mat og trimturer frem til 1.09 om målet med å de 79-tallet og oppnå 60 km skal gå i boks.
Jeg VIL ihvertfall!!!!
TakkStå på dette klarer du helt fint
Det klarer du lett![]()
Krysser alt jeg har60 km går nok og håper vekten også. Viser den 79,90 01.09 er jeg fornøyd!!!
Så deilig å ha vært på turEn helg i London førte til ganske mange skritt. Og kilometer. Vi gikk nemlig av tuben 1-2 stopp før vi måtte, for å få gått litt. Man ser så mye mer når man gjør det på den måten.
Kjekt for øya og kjekt for helsaSå deilig å ha vært på turkjekt å oppleve byen til fots!
En helg i London førte til ganske mange skritt. Og kilometer. Vi gikk nemlig av tuben 1-2 stopp før vi måtte, for å få gått litt. Man ser så mye mer når man gjør det på den måten.
Hvor finner du energi hen?Fikk banket inn 4 km Power Walk i kveld pluss mage/rygg og armer i 30 min
Nå etter det har gått trått en 1,5 ukes tid føles det som om det løsner.
Kanskje det blir nedgang denne uken