Skravletråd

Ja det er veldig deilig :D det ble en liten tortilla pizza og en kopp med vanilje is og en neve med ostpop :P hadde ikke lyst på mer og ble litt overrasket over meg selv :P har endelig fått bukt med søtsuget :D
Så deilig med kontroll på søtsuget:D

Det er tydelig at disse turene mine hjelper på formen.
Tidligere kunne jeg ikke jogge mer enn 30 m før jeg hev etter pusten.
Fant ut på slutten av den lange turen i dag at jeg kanskje skulle prøve å jogge litt.
Jeg jogget de siste 2 km når terrenget tillot det, og kroppen fungerte :)
En fantastisk følelse

Fant ut på slutten av den lange turen i dag at jeg kanskje skulle prøve å jogge litt.
En fantastisk følelse
Så herlig når det fungerer:D

En fantastisk følelse

Herlig motivasjon blir det av det!!!!

Helgen ble middels bra. Litt mye mat/kaker men greidde holde litt igjen. Godt å kjenne at man har litt kontroll tross alt.
Laaaang tur på 12 km lørdag, men 60 mil i bil fredag og søndag, så de ble stillesittende.
Nå må jeg brette opp armene og ha fokus på både mat og trimturer frem til 1.09 om målet med å de 79-tallet og oppnå 60 km skal gå i boks.
Jeg VIL ihvertfall!!!!

Helgen ble middels bra. Litt mye mat/kaker men greidde holde litt igjen. Godt å kjenne at man har litt kontroll tross alt.
Laaaang tur på 12 km lørdag, men 60 mil i bil fredag og søndag, så de ble stillesittende.
Nå må jeg brette opp armene og ha fokus på både mat og trimturer frem til 1.09 om målet med å de 79-tallet og oppnå 60 km skal gå i boks.
Jeg VIL ihvertfall!!!!
Stå på dette klarer du helt fint

Jeg VIL ihvertfall!!!!
Det klarer du lett:D

En helg i London førte til ganske mange skritt. Og kilometer. Vi gikk nemlig av tuben 1-2 stopp før vi måtte, for å få gått litt. Man ser så mye mer når man gjør det på den måten.

En helg i London førte til ganske mange skritt. Og kilometer. Vi gikk nemlig av tuben 1-2 stopp før vi måtte, for å få gått litt. Man ser så mye mer når man gjør det på den måten.
Så deilig å ha vært på tur:D kjekt å oppleve byen til fots!

Back
Topp