Pusern
Gift med forumet
Hvor finner du energi hen?![]()
Viljestyrke og ikke minst stahet (har mye av sistnevnte)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor finner du energi hen?![]()
Liggi småsyk siden lørdag, men har jaggu greid å gå en liten tur med pelsballen I dag*klapp på skuldra*
Det satser vi på!Nå etter det har gått trått en 1,5 ukes tid føles det som om det løsner.
Kanskje det blir nedgang denne uken
Det hjelper veldigViljestyrke og ikke minst stahet (har mye av sistnevnte)
Så braLiggi småsyk siden lørdag, men har jaggu greid å gå en liten tur med pelsballen I dag*klapp på skuldra*
Gjør det.Det satser vi på!![]()
Det er jo et supert målDen turen jeg pleier å gå tar en 2 timer og 15-20 minutter.
Sist når jeg på slutten jogget der jeg kunne kom jeg ned i 2 timer og 4-5 minutter.
Skal prøve å jogge mer i dag
Kanskje jeg klarer å komme under 2 timer.
Har planer om å utvide lengden når jeg kommet under 1 time og 45 minutter (dersom jeg noen gang klarer det)
Har ingen andre å konkurrere med så hvorfor ikke.Det er jo et supert mål
Litt artig å konkurrere med seg selv for å oppnå resultater![]()
Venter spent på oppdateringHar ingen andre å konkurrere med så hvorfor ikke.
Så får vi se hva tiden blir i kveld
Den turen jeg pleier å gå tar en 2 timer og 15-20 minutter.
Sist når jeg på slutten jogget der jeg kunne kom jeg ned i 2 timer og 4-5 minutter.
Skal prøve å jogge mer i dag
Kanskje jeg klarer å komme under 2 timer.
Har planer om å utvide lengden når jeg kommet under 1 time og 45 minutter (dersom jeg noen gang klarer det)
Den kommer nok rundt kl 22 +/- littVenter spent på oppdatering![]()
Haha, herlige snuppaKanskje på tide å slanke seg når frøkna på 4 kommer med målebåndet og måler rompa til mamma, og konstaterer at den er 1000 meter lang![]()
![]()
Vi er igang med bedre kosthold igjen iallefall, så da får vi se hva vekta sier etterhvert ;-)
Takk skal du haSå brafortsatt god bedring!
Så bra! Her snudde jeg ruta mi i dag, og fikk 2 km motbakke i stedet for nedoverbakke. Tipper jeg er støl i morraOk, det første jeg kjente når jeg begynte turen var at det er noe helt annet å gå tur en søndag etter å ha sovet lenge, og etter en kort natt, lang dag på jobb og rush-trafikk.
Rygg og bekken var ikke helt på topp i dag, så ville ikke bli så mye løping som jeg hadde håpet på.
Presset likevel meg selv meg å prøve å gå fortere og jogge enkelte steder.
Resultat: 1 time og 55 minutter, jippi under 2 timer![]()
Kanskje på tide å slanke seg når frøkna på 4 kommer med målebåndet og måler rompa til mamma, og konstaterer at den er 1000 meter lang![]()
Vi er igang med bedre kosthold igjen iallefall, så da får vi se hva vekta sier etterhvert ;-)