Skravletråd

Liggi småsyk siden lørdag, men har jaggu greid å gå en liten tur med pelsballen I dag :) *klapp på skuldra*

Den turen jeg pleier å gå tar en 2 timer og 15-20 minutter.
Sist når jeg på slutten jogget der jeg kunne kom jeg ned i 2 timer og 4-5 minutter.
Skal prøve å jogge mer i dag
Kanskje jeg klarer å komme under 2 timer.
Har planer om å utvide lengden når jeg kommet under 1 time og 45 minutter (dersom jeg noen gang klarer det)

Sist når jeg på slutten jogget der jeg kunne kom jeg ned i 2 timer og 4-5 minutter.
Har planer om å utvide lengden når jeg kommet under 1 time og 45 minutter (dersom jeg noen gang klarer det)
Det er jo et supert mål:D
Litt artig å konkurrere med seg selv for å oppnå resultater:)

Høres ut som en smart måte å presse seg selv litt ekstra :)

Kanskje på tide å slanke seg når frøkna på 4 kommer med målebåndet og måler rompa til mamma, og konstaterer at den er 1000 meter lang :-P :-P

Vi er igang med bedre kosthold igjen iallefall, så da får vi se hva vekta sier etterhvert ;-)

Ok, det første jeg kjente når jeg begynte turen var at det er noe helt annet å gå tur en søndag etter å ha sovet lenge, og etter en kort natt, lang dag på jobb og rush-trafikk.
Rygg og bekken var ikke helt på topp i dag, så ville ikke bli så mye løping som jeg hadde håpet på.
Presset likevel meg selv meg å prøve å gå fortere og jogge enkelte steder.
Resultat: 1 time og 55 minutter, jippi under 2 timer :)

Ok, det første jeg kjente når jeg begynte turen var at det er noe helt annet å gå tur en søndag etter å ha sovet lenge, og etter en kort natt, lang dag på jobb og rush-trafikk.
Rygg og bekken var ikke helt på topp i dag, så ville ikke bli så mye løping som jeg hadde håpet på.
Presset likevel meg selv meg å prøve å gå fortere og jogge enkelte steder.
Resultat: 1 time og 55 minutter, jippi under 2 timer :)
Så bra! Her snudde jeg ruta mi i dag, og fikk 2 km motbakke i stedet for nedoverbakke. Tipper jeg er støl i morra:D

Kanskje på tide å slanke seg når frøkna på 4 kommer med målebåndet og måler rompa til mamma, og konstaterer at den er 1000 meter lang :p :p

Vi er igang med bedre kosthold igjen iallefall, så da får vi se hva vekta sier etterhvert ;-)

Den var bra :)

Man må starte et sted - og ofte kommer det andre etter synes jeg.

Back
Topp