Skravletråd

Jippi, det meldes sol i morgen, kanskje jeg ikke blir like våt da...

Vært noen dårlige treningsdager. Gode matdager da. Har regna i duppetida hennes så har bare gått kun for å få ho til å sove.

Bli nok ingen tur i kveld.
Får besøk i helgen så jeg må rydde og vaske.
Men neste uke kommer det mest sannsynlig til å bli 2 km om morgenen, 2 km etter jobb og skogstur hver kveld siden vi skal passe en hund

Bli nok ingen tur i kveld.
Får besøk i helgen så jeg må rydde og vaske.
Men neste uke kommer det mest sannsynlig til å bli 2 km om morgenen, 2 km etter jobb og skogstur hver kveld siden vi skal passe en hund

Synd du må hoppe over treningen i dag men husarbeide er bra trim og kalorislukende.
Neste uke blir jo bare flott trenings messig - i blant kjennes det som det skulle være bra med en hund for da bare MÅ man ut på tur.

Jeg valgte å veie meg i dag da jeg skal være på Gardermoen 6.30 i morgen så blir en hektisk morgen.
Vel, så er dommen kommet etter en uke med litt mye god mat/drikke i helgen og med bra med trim og aktivitet.
80,7 kg!!!!
Ned 0,7 kg denne uken og såååååå fornøyd med det. Kjenner det ørlite på klærne faktisk og ikke minst kjenner jeg meg lettere og mer spenstig i kroppen.
Da har jeg nesten tre uker på de siste 0,7 kg ned til målet på under 80 i slutten av august. Det skal jeg klare!!!!

Last edited:
Jeg valgte å veie meg i dag da jeg skal være på Gardermoen 6.30 så blir hektisk morgen.
Vel, så er dommen kommet etter en uke med litt mye god mat/drikke i helgen og med bra med trim og aktivitet.
80,7 kg!!!!
Ned 0,7 kg denne uken og såååååå fornøyd med det. Kjenner det ørlite på klærne faktisk og ikke minst kjenner jeg meg lettere og mer spenstig i kroppen.
Da har jeg nesten tre uker på de siste 0,7 kg ned til målet på under 80 i slutten av august. Det skal jeg klare!!!!
Så flott resultat:D
Du klarer garantert målet ditt!

Åå for en effektiv dag :D over 12000 skritt lagt bak meg på fitbiten så langt takket være en god joggetur, plenklipping og skikkelig stor rengjøring av gulver :P kjempe spent på å gå på vekta I morgen tidlig altså :D

Åå for en effektiv dag :D over 12000 skritt lagt bak meg på fitbiten så langt takket være en god joggetur, plenklipping og skikkelig stor rengjøring av gulver :P kjempe spent på å gå på vekta I morgen tidlig altså :D
Så flink du har vært:D
Blir spennende i morgen!

Jeg valgte å veie meg i dag da jeg skal være på Gardermoen 6.30 i morgen så blir en hektisk morgen.
80,7 kg!!!!
Det klarer du:)

Jeg er redd for morgendagen. Føler jeg har godt opp:/ men vi får no sjå. Lykke til dere andre!

Back
Topp