Og vondt for knærneOg vondt for hofta :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og vondt for knærneOg vondt for hofta :/
Skog er veldig bra for hofteneOg vondt for hofta :/
Generelt vondt for altOg vondt for knærne![]()
Håper ikke det ble så illeDet var kanskje fint vær før i dag, men nå ser det ut som om jeg kommer til å bli vår i dag også
Hehe, ja tydeligvisGenerelt vondt for alt![]()
Skal gå masse i skauen i helga. Da er jeg på besøk hos foreldra mine igjen. Og de bor i skauenSkog er veldig bra for hoftene![]()
Jeg tror hu er ganske våt hvis hu går tur nå, det regner MYEHåper ikke det ble så ille![]()
Det pissregnet, men da var det hvertfall ingen mygg og fluerHåper ikke det ble så ille![]()
Skal gå masse i skauen i helga. Da er jeg på besøk hos foreldra mine igjen. Og de bor i skauen
Hehe, du er flink altsåDet pissregnet, men da var det hvertfall ingen mygg og fluer![]()
Så flink du erHeavy regn her i ettermiddag/kveld så det ble 40 min på Elipsemaskinen vår foran TV og 20 min styrke på matten etterpå (mage og armhevinger både foran og bak). Nå sofaen med en stor kopp grønn te og knekkebrød. Høstfølelsen kommer snikende i slikt vær - og den er slett ikke ille.
Er litt koselig med den første tida på høstenHeavy regn her i ettermiddag/kveld så det ble 40 min på Elipsemaskinen vår foran TV og 20 min styrke på matten etterpå (mage og armhevinger både foran og bak). Nå sofaen med en stor kopp grønn te og knekkebrød. Høstfølelsen kommer snikende i slikt vær - og den er slett ikke ille.
Helt enig!5 km Power Walk unnagjortfridag så dro ut når regnværet stoppet. Såååå deilig å trene på formiddagen - har mer å gi underveis og ikke minst kan man kjenne på god følelsen etterpå.
Flink du er5 km Power Walk unnagjortfridag så dro ut når regnværet stoppet. Såååå deilig å trene på formiddagen - har mer å gi underveis og ikke minst kan man kjenne på god følelsen etterpå.
Deilig det, men det har jeg dessverre ikke tid tilFlink du erformiddagstrening er best!