Jippi, det meldes sol i morgen, kanskje jeg ikke blir like våt da...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har gått ca 7 km med eldste i dag. Vi har vært på pokemonjakt i 5 timer![]()
Deilig det, men det har jeg dessverre ikke tid til![]()
Ikke jeg heller...Deilig det, men det har jeg dessverre ikke tid til![]()
Krysser fingre for at det stemmerJippi, det meldes sol i morgen, kanskje jeg ikke blir like våt da...
Sånn er det noen dagerVært noen dårlige treningsdager. Gode matdager da. Har regna i duppetida hennes så har bare gått kun for å få ho til å sove.
Bli nok ingen tur i kveld.
Får besøk i helgen så jeg må rydde og vaske.
Men neste uke kommer det mest sannsynlig til å bli 2 km om morgenen, 2 km etter jobb og skogstur hver kveld siden vi skal passe en hund
Så koselig det blir med hund og masse turerBli nok ingen tur i kveld.
Får besøk i helgen så jeg må rydde og vaske.
Men neste uke kommer det mest sannsynlig til å bli 2 km om morgenen, 2 km etter jobb og skogstur hver kveld siden vi skal passe en hund
Så flott resultatJeg valgte å veie meg i dag da jeg skal være på Gardermoen 6.30 så blir hektisk morgen.
Vel, så er dommen kommet etter en uke med litt mye god mat/drikke i helgen og med bra med trim og aktivitet.
80,7 kg!!!!
Ned 0,7 kg denne uken og såååååå fornøyd med det. Kjenner det ørlite på klærne faktisk og ikke minst kjenner jeg meg lettere og mer spenstig i kroppen.
Da har jeg nesten tre uker på de siste 0,7 kg ned til målet på under 80 i slutten av august. Det skal jeg klare!!!!
Så flott resultat
Du klarer garantert målet ditt!
Åå for en effektiv dagover 12000 skritt lagt bak meg på fitbiten så langt takket være en god joggetur, plenklipping og skikkelig stor rengjøring av gulver
kjempe spent på å gå på vekta I morgen tidlig altså
![]()
Så flink du har værtÅå for en effektiv dagover 12000 skritt lagt bak meg på fitbiten så langt takket være en god joggetur, plenklipping og skikkelig stor rengjøring av gulver
kjempe spent på å gå på vekta I morgen tidlig altså
![]()
Det klarer duJeg valgte å veie meg i dag da jeg skal være på Gardermoen 6.30 i morgen så blir en hektisk morgen.
Vel, så er dommen kommet etter en uke med litt mye god mat/drikke i helgen og med bra med trim og aktivitet.
80,7 kg!!!!
Ned 0,7 kg denne uken og såååååå fornøyd med det. Kjenner det ørlite på klærne faktisk og ikke minst kjenner jeg meg lettere og mer spenstig i kroppen.
Da har jeg nesten tre uker på de siste 0,7 kg ned til målet på under 80 i slutten av august. Det skal jeg klare!!!!
Det klarer du![]()
Håper du føler feil. Tvi tviJeg er redd for morgendagen. Føler jeg har godt opp:/ men vi får no sjå. Lykke til dere andre!