Hadde ikke vært misfornøyd med detJa, det blir spennende, jeg har fortsatt troa på 1,2 kg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde ikke vært misfornøyd med detJa, det blir spennende, jeg har fortsatt troa på 1,2 kg![]()
Og dersom du møter dem der ofte nok vil de også se fremgangen din.Jeg vurderer å melde meg inn på et treningsstudio igjen når A begynner i barnehagen om en mnd, men det er noe i hodet som sier at jeg må vente til jeg er under 100 kg. Selv om jeg ser i speilet at jeg har blitt mindre så føler jeg at alle ser på meg som superfeit fordi de ikke veit hvor stor jeg faktisk har vært..
Jeg veit at du har helt rett, men jeg klarer ikke helt å tenke sånn selv enda. Jeg har ikke mulighet før han begynner i barnehagen uansett, så jeg får jobbe med det frem til da og da har jeg forhåpentligvis mistet et par tre kg tilOg dersom du møter dem der ofte nok vil de også se fremgangen din.
Og møter du de ikke igjen betyr det ingenting hva de tenker...
Husk at det også er mange som tenker at du er flink som har tatt tak i det, hadde du ikke gjort det så hadde du ikke hvert der
Masse lykke til!!!! Høres ut som en bra uke fir deg!!!Nå er jeg spent på veiingen i morgen.
Siden forrige veiing har det blitt 4 turer og fult fokus på kosthold.
Det må ha gitt fine resultater...
Lykke til til dere andre som også har veiedag i morgen
Så gøy daDet gjør jeg garantert
Skal fortsette med CrossFit utover høsten.
Blir veldig spennendeNå er jeg spent på veiingen i morgen.
Siden forrige veiing har det blitt 4 turer og fult fokus på kosthold.
Det må ha gitt fine resultater...
Lykke til til dere andre som også har veiedag i morgen
Fin tanke å melde seg inn på treningsstudioJeg vurderer å melde meg inn på et treningsstudio igjen når A begynner i barnehagen om en mnd, men det er noe i hodet som sier at jeg må vente til jeg er under 100 kg. Selv om jeg ser i speilet at jeg har blitt mindre så føler jeg at alle ser på meg som superfeit fordi de ikke veit hvor stor jeg faktisk har vært..
Det er et spennende yrkeNå studerer jeg sykepleie. Ferdig til våren.
Trengte noe nytt å drive med.
Så braUkens resultat: -1,7 kg
Det var fryktelig mye på en uke
Det er myeUkens resultat: -1,7 kg
Oi, det var jo mer enn alle trodde, kjempebraUkens resultat: -1,7 kg
Men nå har også du vært syk...Ingen endring her....![]()
TakkFin tanke å melde seg inn på treningsstudio
At du faktisk gjør det viser jo alle at du tar takheier på deg!
Ja, derfor trodde jeg vekta ville vise mindre...Men nå har også du vært syk...
Det er santTakkJa, jeg veit, men er ikke alltid like greit med det som sitter i hodet
![]()
Det er et spennende yrke![]()
Så gøy da![]()