Får bruke en sterkere chili isåfall, sterk mat er godt.Bare ikke bli overrasket over mengden chili i den, den blir overraskende lite sterk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får bruke en sterkere chili isåfall, sterk mat er godt.Bare ikke bli overrasket over mengden chili i den, den blir overraskende lite sterk
er 3 grønn og en rød til en pakke (400g) kylling kjøttdeigFår bruke en sterkere chili isåfall, sterk mat er godt.
Genial planJeg har kommet opp med den perfekte plan.
Hallo, hvorfor har jeg ikke tenkt på det før.
Er så enkelt at det er latterlig.
I kveld skal jeg bli eneste vinner i lotto slik at jeg kan kjøpe oss et hus med plass til et eget treningsrom....
Da kan jeg få trent litt hver dag![]()
Men kanskje vente til onsdag...Genial plan![]()
Men myyye vanskeligere å vinneMen kanskje vente til onsdag...
Premien på vikinglotto er visst større etter hva jeg har hørt![]()
Åååå, og jeg som trodde det holdt med å bestemme seg for å vinneMen myyye vanskeligere å vinne![]()
Lykke til!!! Fersk her selv men føler allerede at dette forumet er bra for megFant ut at det er her jeg skal henge. Slankekrigen var feil for meg
Nå er jeg kun i starten av å bli bedre i kroppen etter fødsel så jeg må ta ting gradvis da bekkenet er langt fra som det skal og jeg er sliten etter et langt svangerskap.
Jeg har kommet opp med den perfekte plan.
I kveld skal jeg bli eneste vinner i lotto slik at jeg kan kjøpe oss et hus med plass til et eget treningsrom....
Velkommen. Her tar vi ting i vårt tempo, og heier på hverandre gjennom tunge og bra perioder, syns jegFant ut at det er her jeg skal henge. Slankekrigen var feil for meg
Nå er jeg kun i starten av å bli bedre i kroppen etter fødsel så jeg må ta ting gradvis da bekkenet er langt fra som det skal og jeg er sliten etter et langt svangerskap.
Hoho, det gjør det nokÅååå, og jeg som trodde det holdt med å bestemme seg for å vinne
Det fungerer med så mye annet![]()
Så hyggelig å se deg her.Fant ut at det er her jeg skal henge. Slankekrigen var feil for meg
Fungerte det?Jeg har kommet opp med den perfekte plan.
Jeg utsatte det til onsdag siden førstepremiepotten er så høy daFungerte det?hadde vært ille artig da.
Må nok levere kupongen jaJeg utsatte det til onsdag siden førstepremiepotten er så høy da
(Hvis jeg leverer kupong da)
Ingen trening her i dag heller dersom det er noen trøst..Vært en dårlig treningsdag, men en fantastisk spisedag. Babyshower for ei venninne i dag, så da ble det en del kaker, og hjemme alene i kveld og da blir deg godtespising.
Er greit med en dag uten trening om maten er sunn. Men når man som jeg, har proppa seg full med skitmat, føler jeg meg bare helt elendigIngen trening her i dag heller dersom det er noen trøst..
Spist krabbe i kveld, vi![]()
Vel. ikke noe du kan gjøre med det nå...Er greit med en dag uten trening om maten er sunn. Men når man som jeg, har proppa seg full med skitmat, føler jeg meg bare helt elendig
Helt klart, spist er spist. Skal på langtur med vogna i morra. Det hjelper nok litt.Vel. ikke noe du kan gjøre med det nå...
Da får du heller være litt strengere de neste dagene