Skravletråd

Jeg har kommet opp med den perfekte plan.
Hallo, hvorfor har jeg ikke tenkt på det før.
Er så enkelt at det er latterlig.

I kveld skal jeg bli eneste vinner i lotto slik at jeg kan kjøpe oss et hus med plass til et eget treningsrom....
Da kan jeg få trent litt hver dag :P

Fant ut at det er her jeg skal henge. Slankekrigen var feil for meg :)
Nå er jeg kun i starten av å bli bedre i kroppen etter fødsel så jeg må ta ting gradvis da bekkenet er langt fra som det skal og jeg er sliten etter et langt svangerskap.
Lykke til!!! Fersk her selv men føler allerede at dette forumet er bra for meg :)

Nå er jeg kun i starten av å bli bedre i kroppen etter fødsel så jeg må ta ting gradvis da bekkenet er langt fra som det skal og jeg er sliten etter et langt svangerskap.
Velkommen. Her tar vi ting i vårt tempo, og heier på hverandre gjennom tunge og bra perioder, syns jeg:)

Så hyggelig å se deg her.

Jeg har kommet opp med den perfekte plan.
Hallo, hvorfor har jeg ikke tenkt på det før.
Er så enkelt at det er latterlig.

I kveld skal jeg bli eneste vinner i lotto slik at jeg kan kjøpe oss et hus med plass til et eget treningsrom....
Da kan jeg få trent litt hver dag :P
Fungerte det? :P hadde vært ille artig da.

Vært en dårlig treningsdag, men en fantastisk spisedag. Babyshower for ei venninne i dag, så da ble det en del kaker, og hjemme alene i kveld og da blir deg godtespising.

Back
Topp