Skravletråd

Jeg vurderer å melde meg inn på et treningsstudio igjen når A begynner i barnehagen om en mnd, men det er noe i hodet som sier at jeg må vente til jeg er under 100 kg. Selv om jeg ser i speilet at jeg har blitt mindre så føler jeg at alle ser på meg som superfeit fordi de ikke veit hvor stor jeg faktisk har vært..

Jeg vurderer å melde meg inn på et treningsstudio igjen når A begynner i barnehagen om en mnd, men det er noe i hodet som sier at jeg må vente til jeg er under 100 kg. Selv om jeg ser i speilet at jeg har blitt mindre så føler jeg at alle ser på meg som superfeit fordi de ikke veit hvor stor jeg faktisk har vært..
Og dersom du møter dem der ofte nok vil de også se fremgangen din.
Og møter du de ikke igjen betyr det ingenting hva de tenker...

Husk at det også er mange som tenker at du er flink som har tatt tak i det, hadde du ikke gjort det så hadde du ikke hvert der

Og dersom du møter dem der ofte nok vil de også se fremgangen din.
Og møter du de ikke igjen betyr det ingenting hva de tenker...

Husk at det også er mange som tenker at du er flink som har tatt tak i det, hadde du ikke gjort det så hadde du ikke hvert der
Jeg veit at du har helt rett, men jeg klarer ikke helt å tenke sånn selv enda. Jeg har ikke mulighet før han begynner i barnehagen uansett, så jeg får jobbe med det frem til da og da har jeg forhåpentligvis mistet et par tre kg til :p

Fin tanke å melde seg inn på treningsstudio:)
At du faktisk gjør det viser jo alle at du tar tak:) heier på deg!

Back
Topp