Syns det høres riktig ut.Hvis jeg skal registrere det som en del av utfordringen for august så får jeg heller skrive opp halvparten som vi må gjøre hvis vi sykler![]()
Flink du er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns det høres riktig ut.Hvis jeg skal registrere det som en del av utfordringen for august så får jeg heller skrive opp halvparten som vi må gjøre hvis vi sykler![]()
Da gjør jeg det.Syns det høres riktig ut.
Flink du er
WOW - sprek du da skjønner jeg!!!
Så flink du er
Hva heter appen?
Bodde sånn i hele oppveksten. Skauen var lekeplassen min. Nå må vi kjøre opp mot 15-20 min for å få samme følelsen. Det syns jeg er litt dumt.Jepp, kan det
Er utrolig deilig
Er den gratis?Den heter10k run. Er egentlig trening til 5 eller 10 km ved å bruke intervalltrening, men hvis en gir alt per intervall så egner den seg til sprint trening. Helt til det blir lengre intervaller. Går ikke å spurte i så mye lengre enn 1,5 min før melkesyra har tatt deg.
Hørtes ut som en planHvis jeg skal registrere det som en del av utfordringen for august så får jeg heller skrive opp halvparten som vi må gjøre hvis vi sykler![]()
Takk, skal sjekke ut denDen heter10k run. Er egentlig trening til 5 eller 10 km ved å bruke intervalltrening, men hvis en gir alt per intervall så egner den seg til sprint trening. Helt til det blir lengre intervaller. Går ikke å spurte i så mye lengre enn 1,5 min før melkesyra har tatt deg.
Takk, skal sjekke ut den![]()
Er den gratis?
Mannfolk er ofte motiverendeLitt mer motiverende når det hele tiden er en mann som sier du må løpe, og kan ta pause og når du er ferdig
Hadde tenkt å kjøre to runder i går, men det holdt med 1.
Ja, da er du nok i bra form - begge deler krevende!!!Er i ganske grei form
Trener jevnlig CrossFit og løper i terrenget med bakker.
Ja, da er du nok i bra form - begge deler krevende!!!
Mannfolk er ofte motiverende
Vil tro 1 runde er nok ja![]()
Det er han sikkertFår innbille meg at mannen også er knallkjekk
Skal prøve på en ny runde i morgen tidlig. Kanskje jeg kjører på med to da.
Høres jo ut som en bra start det.Min uke går fra fredag til fredag når det kommer til slankingen.
Er litt uenig med meg selv om jeg har hatt en veldig god, eller veldig dårlig start
På den ene siden har jeg spist meg så alt for mett de tre siste middagene.
På den andre siden så har jeg bare spist lovlig mat og både gått lang tur i går og i dag....
Det er han sikkert
Ikke slit deg ut nå!![]()
De har hengt opp en plakat på jobber hvor man hver dag som man tar trappen minst 1 gang setter et kryss på dato ved navnet sitt.
Sitter i 4. etasje..
Og kryss må man da få