Skravletråd

Hvis jeg skal registrere det som en del av utfordringen for august så får jeg heller skrive opp halvparten som vi må gjøre hvis vi sykler :p
Syns det høres riktig ut.
Flink du er

Så flink du er:D
Hva heter appen?

Den heter10k run. Er egentlig trening til 5 eller 10 km ved å bruke intervalltrening, men hvis en gir alt per intervall så egner den seg til sprint trening. Helt til det blir lengre intervaller. Går ikke å spurte i så mye lengre enn 1,5 min før melkesyra har tatt deg.

Den heter10k run. Er egentlig trening til 5 eller 10 km ved å bruke intervalltrening, men hvis en gir alt per intervall så egner den seg til sprint trening. Helt til det blir lengre intervaller. Går ikke å spurte i så mye lengre enn 1,5 min før melkesyra har tatt deg.
Er den gratis?

Takk, skal sjekke ut den:)

Er den gratis?

Ja, men om du vil ha med gps osv må du betale. Jeg har alt på klokka mi, så jeg trenger ikke det. Bare greit å ha en som styrer intervallene. Det er egentlig trening opp mot 5 og 10km, men jeg bruker den som sprint. For jeg syns det er så kjedelig å løpe langt bare for å løpe.

Litt mer motiverende når det hele tiden er en mann som sier du må løpe, og kan ta pause og når du er ferdig:D
Hadde tenkt å kjøre to runder i går, men det holdt med 1.
Mannfolk er ofte motiverende:P
Vil tro 1 runde er nok ja:eek:

Min uke går fra fredag til fredag når det kommer til slankingen.
Er litt uenig med meg selv om jeg har hatt en veldig god, eller veldig dårlig start :p

På den ene siden har jeg spist meg så alt for mett de tre siste middagene.
På den andre siden så har jeg bare spist lovlig mat og både gått lang tur i går og i dag....
Høres jo ut som en bra start det.

Ferie her. Reist rundt 60 mil i dag :p Stillesittende dag. Men i morgen blir det Hunderfossen. Så får nok bevegd meg nok da :p Vi gleder oss. Vi snakkes mer når vi kommer hjem fra ferie :)

Back
Topp