Er helt toppDet var en bra tur!!!! Hjelper godt på forbruks kontoen den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er helt toppDet var en bra tur!!!! Hjelper godt på forbruks kontoen den.
Så flinkHar lastet ned intervallapp på mobilen. Har nettopp gjennomført sprint trening på stadion med 1 minutt sprint per intervall. Hard økt.
Så flink du erDa er jeg hjemme etter en 7 km lang skogstur![]()
Er det, endte opp på 80,1 kmSå flink du erda er du kommet over 80 km?
Haha ja, men du har stått på da, og lange turer hver gang det drar jo opp ganske greitEr det, endte opp på 80,1 km
Og jeg som trodde jeg ville slite med å komme over 60![]()
Det gjør det, måtte bare bli kjent med skogen her først, og så gikk det egentlig ganske greitHaha ja, men du har stått på da, og lange turer hver gang det drar jo opp ganske greit![]()
Kan du gå rett ut i skauen fra der du bor?Da er jeg hjemme etter en 7 km lang skogstur![]()
Du har hatt en god startMin uke går fra fredag til fredag når det kommer til slankingen.
Er litt uenig med meg selv om jeg har hatt en veldig god, eller veldig dårlig start
På den ene siden har jeg spist meg så alt for mett de tre siste middagene.
På den andre siden så har jeg bare spist lovlig mat og både gått lang tur i går og i dag....
WOW - sprek du da skjønner jeg!!!Har lastet ned intervallapp på mobilen. Har nettopp gjennomført sprint trening på stadion med 1 minutt sprint per intervall. Hard økt.
Jepp, kan detKan du gå rett ut i skauen fra der du bor?
Så flink du erHar lastet ned intervallapp på mobilen. Har nettopp gjennomført sprint trening på stadion med 1 minutt sprint per intervall. Hard økt.
Ingen anelse, men ville nok ha stolt på denI dag brukte elipsemaskinen i 40 min og den talte 11,8 km. Er det riktig? Syns det var mye på kort tid, men kanskje det er samme som sykling at det får fortere framover? Ikke veit jegnoen som veit?
Så flink du er til å komme deg utDa er jeg hjemme etter en 7 km lang skogstur![]()
Du har fått en god start vil jeg meneMin uke går fra fredag til fredag når det kommer til slankingen.
Er litt uenig med meg selv om jeg har hatt en veldig god, eller veldig dårlig start
På den ene siden har jeg spist meg så alt for mett de tre siste middagene.
På den andre siden så har jeg bare spist lovlig mat og både gått lang tur i går og i dag....
Hvis jeg skal registrere det som en del av utfordringen for august så får jeg heller skrive opp halvparten som vi må gjøre hvis vi syklerIngen anelse, men ville nok ha stolt på den![]()