Skravletråd

Det burde jeg også gjort, men får ta det i morgen istedenfor. Hva blir det til middag de forskjellige dagene? Jeg trenger litt inspirasjon, har blitt litt ensformig her i det siste :p
Den går egentlig fra torsdag til onsdag men torsdag faller ut siden jeg er alene så da blir det bare noe raskt som jeg finner på i farten
Fredag: Det får mannen bestemme siden jeg skal ta et glass vin med noen venner
Lørdag: Kyllingfile fylt med mozzarello og pesto, ertepure og smørdampede gulrøtter (gulrøttene tar ikke jeg mye av)
Søndag: Taco
Mandag: Kylling marakes (mener det er det det heter) indisk, kylling kokt i chili, fersk koriander, cocosmelk ++++
Tirsdag: Laks med urtelokk og stekte grønnsaker
Onsdag: Svinekoteletter med ananas og ost med stekte grønnsaker (jeg unngår ananasen)

Den går egentlig fra torsdag til onsdag men torsdag faller ut siden jeg er alene så da blir det bare noe raskt som jeg finner på i farten
Fredag: Det får mannen bestemme siden jeg skal ta et glass vin med noen venner
Lørdag: Kyllingfile fylt med mozzarello og pesto, ertepure og smørdampede gulrøtter (gulrøttene tar ikke jeg mye av)
Søndag: Taco
Mandag: Kylling marakes (mener det er det det heter) indisk, kylling kokt i chili, fersk koriander, cocosmelk ++++
Tirsdag: Laks med urtelokk og stekte grønnsaker
Onsdag: Svinekoteletter med ananas og ost med stekte grønnsaker (jeg unngår ananasen)
Her var det mye godt! Må prøve å lage noe av dette. Takk :)

Driter i alt i dag. Første dag på lenge med sol og blå himmel. Jeg og barna har parkert på stranda og bader og soler oss.

Nå har jeg vært på butikken og kjøpt lovlig sjokolade, måtte smake med en gang jeg satte meg i bilen. Det smakte fantastisk, meeen den smelta på vei hjem siden bilen ikke rakk å bli kald nok :p kjøpte den lyse også, bare for å smake, det er 6,5g sukkerarter i den. Den var ikke så god heller, smakte ganske kunstig.

Nå har jeg vært på butikken og kjøpt lovlig sjokolade, måtte smake med en gang jeg satte meg i bilen. Det smakte fantastisk, meeen den smelta på vei hjem siden bilen ikke rakk å bli kald nok :p kjøpte den lyse også, bare for å smake, det er 6,5g sukkerarter i den. Den var ikke så god heller, smakte ganske kunstig.
Med andre ord, den mørke er både best på karbo og smak :)

Jeg elsker is og nå er det sommer.
Vurderer å lage sjokolade is med den...

Med andre ord, den mørke er både best på karbo og smak :)

Jeg elsker is og nå er det sommer.
Vurderer å lage sjokolade is med den...
Ja, absolutt, kommer ikke til å kjøpe den flere ganger siden jeg ikke har tenkt til å spise mer av den jeg allerede har heller :p

Hvordan lager du is?

Back
Topp