Godt å få luftet seg littTakk! Det var en deilig tur på 5 km![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å få luftet seg littTakk! Det var en deilig tur på 5 km![]()
Ja, absolutt, må utnytte det fine væretGodt å få luftet seg litt![]()
Du har jo gått ned kjempemye! Så flink du har værtI dag ble det en tur på vekta så nå blir det en stund til neste gang. Har totalt gått ned 12,7 kg på to mnd. Er bra det selv uten ketose i et par uker. Nå er frokosten inntatt og jeg og A skal ut på tur i det nydelige været vi har i dag![]()
I dag ble det en tur på vekta så nå blir det en stund til neste gang. Har totalt gått ned 12,7 kg på to mnd. Er bra det selv uten ketose i et par uker. Nå er frokosten inntatt og jeg og A skal ut på tur i det nydelige været vi har i dag![]()
Takk! Er glad jeg gikk tur mens det var sol og skyfritt, for nå regner detDu har jo gått ned kjempemye! Så flink du har vært
Jeg har også lyst å gå turEr på jobb, så det går nok ikke, men satser på en tur i kveld.
Takk! Lavkarbo, jaUtrolig bra jobba! På lavkarbo antar jeg?
Fare for det her ogDa var det visst svak-for-sjokolade-tid her også![]()
Jeg har alt for mye ulovlig sjokolade i skapet.Fare for det her og![]()
Har du hatt SATror ikke kroppen er helt klar for trening etter sa-blødningen på onsdag.. Sov 1 time ut av det blå ista og kroppen føles helt på felgen![]()
Nei huff så leitTror ikke kroppen er helt klar for trening etter sa-blødningen på onsdag.. Sov 1 time ut av det blå ista og kroppen føles helt på felgen![]()
Tror ikke kroppen er helt klar for trening etter sa-blødningen på onsdag.. Sov 1 time ut av det blå ista og kroppen føles helt på felgen![]()
Så trist å høreSender en klem.
Nei huff så leit
Ta det rolig og slapp av noen dager du.
Har du hatt SA
Så utrolig trist.
Tror klem til dere
Husk at du fremdeles har hormoner i kroppen og det kan ta litt til før alt er på gjenge igjen
Vi var i Sverige på torsdagenJeg har alt for mye ulovlig sjokolade i skapet.
Må ut å skaffe mer av den lovlige..
Er på lavkarbo og den mørke sukkerfrie sjokoladen på Rema er "lovlig" siden karbohydratene i den er sukkeralkoholer og de hverken påvirker blodsukkeret eller får deg ut av ketoseVi var i Sverige på torsdagenhåpløst å ha lett tilgjengelig sjokkis
prøver å være flink å lage smoothie når suget blir for stort, men når tr er her, er det helt håpløst
![]()
Visste ikke at det fantes lovlig sjokolade.. Hva heter den? Må prøveEr på lavkarbo og den mørke sukkerfrie sjokoladen på Rema er "lovlig" siden karbohydratene i den er sukkeralkoholer og de hverken påvirker blodsukkeret eller får deg ut av ketose
Det fleste sukkerfrie inneholder en del karbo, men den på Rema inneholder lovlig karbo, det vil si sukkeralkoholer.Visste ikke at det fantes lovlig sjokolade.. Hva heter den? Må prøve![]()

Kjipe ukaDa var det visst svak-for-sjokolade-tid her også![]()
Så trist å høreTror ikke kroppen er helt klar for trening etter sa-blødningen på onsdag.. Sov 1 time ut av det blå ista og kroppen føles helt på felgen![]()