Skravletråd

I dag ble det en tur på vekta så nå blir det en stund til neste gang. Har totalt gått ned 12,7 kg på to mnd. Er bra det selv uten ketose i et par uker. Nå er frokosten inntatt og jeg og A skal ut på tur i det nydelige været vi har i dag :)
Du har jo gått ned kjempemye! Så flink du har vært :)

Jeg har også lyst å gå tur :P Er på jobb, så det går nok ikke, men satser på en tur i kveld.

I dag ble det en tur på vekta så nå blir det en stund til neste gang. Har totalt gått ned 12,7 kg på to mnd. Er bra det selv uten ketose i et par uker. Nå er frokosten inntatt og jeg og A skal ut på tur i det nydelige været vi har i dag :)

Utrolig bra jobba! På lavkarbo antar jeg?

Du har jo gått ned kjempemye! Så flink du har vært :)

Jeg har også lyst å gå tur :p Er på jobb, så det går nok ikke, men satser på en tur i kveld.
Takk! Er glad jeg gikk tur mens det var sol og skyfritt, for nå regner det :p

Tror ikke kroppen er helt klar for trening etter sa-blødningen på onsdag.. Sov 1 time ut av det blå ista og kroppen føles helt på felgen :(

Så trist å høre :( Sender en klem.
Nei huff så leit:(
Ta det rolig og slapp av noen dager du.
Har du hatt SA :(
Så utrolig trist.
Tror klem til dere

Husk at du fremdeles har hormoner i kroppen og det kan ta litt til før alt er på gjenge igjen

Takk :) det går fint, var veldig forberedt da første tul (prøverør) viste dårlig utvikling, og neste viste det samme, så viste magefølelsen seg å stemme.

Hodet vil, så får kroppen gjøre det den klarer i mens :)

Vi var i Sverige på torsdagen :P håpløst å ha lett tilgjengelig sjokkis :P prøver å være flink å lage smoothie når suget blir for stort, men når tr er her, er det helt håpløst :D
Er på lavkarbo og den mørke sukkerfrie sjokoladen på Rema er "lovlig" siden karbohydratene i den er sukkeralkoholer og de hverken påvirker blodsukkeret eller får deg ut av ketose

Visste ikke at det fantes lovlig sjokolade.. Hva heter den? Må prøve :p
Det fleste sukkerfrie inneholder en del karbo, men den på Rema inneholder lovlig karbo, det vil si sukkeralkoholer.
Men man skal likevel ikke stappe i seg 2 kg om dagen.
Det er den mørke jeg spiser, den lyse har jeg ikke lest innholdbetegnelsen på.
Jeg kan ta med smakeprøve i morgen
Den mørke ser slik ut
upload_2016-7-18_21-49-15.jpeg

Back
Topp