Du har ismaskin, ja, det har ikke jeg.. men det finnes vel en måte å gjøre det på uten og.Tenkte å finne en passende oppskrift i is-kokeboken min som jeg kan passe til lavkarbo, og så putte røren i ismaskinen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har ismaskin, ja, det har ikke jeg.. men det finnes vel en måte å gjøre det på uten og.Tenkte å finne en passende oppskrift i is-kokeboken min som jeg kan passe til lavkarbo, og så putte røren i ismaskinen
Fikk det av min storesøster til jul for X antall år siden og brukt den en gang...Du har ismaskin, ja, det har ikke jeg.. men det finnes vel en måte å gjøre det på uten og.
Det pleier å bli sånn med sånne maskiner. Jeg fikk kjøkkenmaskin til bursdagen min fordi jeg hadde ønska meg det lenge, den er også bare brukt en gangFikk det av min storesøster til jul for X antall år siden og brukt den en gang...
(Men vet hvor den står og samler støv)
Jeg fikk også kjøkkenmaskin til bursdagen min, men det var fordi den gamle var utslitt og hadde sluttet å fungere.Det pleier å bli sånn med sånne maskiner. Jeg fikk kjøkkenmaskin til bursdagen min fordi jeg hadde ønska meg det lenge, den er også bare brukt en gang![]()
Allerede liksom?!Å hjelpes som denne uken har gått.
Bare 2 dager til veiing..
Så deiligDriter i alt i dag. Første dag på lenge med sol og blå himmel. Jeg og barna har parkert på stranda og bader og soler oss.
Det var litt det jeg også tenkte...Allerede liksom?!huff...
Lage is er veldig lett altsåDu har ismaskin, ja, det har ikke jeg.. men det finnes vel en måte å gjøre det på uten og.
Tror jeg må teste den sjokoladen snart selvNå har jeg vært på butikken og kjøpt lovlig sjokolade, måtte smake med en gang jeg satte meg i bilen. Det smakte fantastisk, meeen den smelta på vei hjem siden bilen ikke rakk å bli kald nokkjøpte den lyse også, bare for å smake, det er 6,5g sukkerarter i den. Den var ikke så god heller, smakte ganske kunstig.
Du har jo hatt en effektiv uke?Det var litt det jeg også tenkte...
Blir spennende for meg denne gang...
På den ene siden er TR på besøk som tilsier at jeg bør gå i +Du har jo hatt en effektiv uke?![]()
Vil gjerne få oppskrift jeg kan bruke når jeg er ferdig på lavkarbo, det hørtes jo veldig enkelt utLage is er veldig lett altsåLager eggedosis av eggeplommer og sukker. Også krem av kremfløte og vaniljesukker. Så mikser det sammen. Vi pleier hakke opp sjokoladebiter og ha oppi også. Veldig godt og veldig mektig. Må lage det til alle selskap. Veldig mye bedre enn vanlig is
Hvis du vil ha full oppskrift, bare rop ut
![]()
Den smaker kokesjokolade og den har lakserende effekt hvis man spiser for mye, det står bakpåTror jeg må teste den sjokoladen snart selvTR står for tur og da mååå jeg ha sjokkis!
8 eggeplommerVil gjerne få oppskrift jeg kan bruke når jeg er ferdig på lavkarbo, det hørtes jo veldig enkelt utskal holde på seks mnd først, altså fire mnd igjen, så jeg kan jobbe opp karboinntaket til jul så jeg ikke blir superdårlig på julaften
![]()
Da blir det spennendePå den ene siden er TR på besøk som tilsier at jeg bør gå i +
På den andre siden har jeg for en gangs skyld faktisk vært veldig aktiv ved tanke på å gå turer som tilsier jeg bør gå i -
Det kan gå begge veier...
HahaDen smaker kokesjokolade og den har lakserende effekt hvis man spiser for mye, det står bakpå![]()
Tusen takk, gleder meg til å prøve8 eggeplommer
200 gram sukker
4 ts vaniljesukker
8 dl kremfløte
Pisk eggedosis av eggeplommene og sukker. Stivt nok til å kunne skrive ole.
Stivpisk kremfløten med vaniljesukker.
Bland forsiktig inn kremen med eggedosisen.
Vi pleier kjøpe en stor melkesjokoladeplate som vi hakker i biter og vende inn også
Prøvd jordbær. Og det var også godt da.
Dette blir ca 3 literBare legge den i frysa og dagen etter er den klar.
Den må tines litt mer enn vanlig is da. Så ta den opp i god tid. Og veldig mektigMen veldig god. Vi får ikke komme i selskap lengre uten å ta den med
Men ikke noe slankekost nei![]()
Ja, er nok best detHahafår prøve å begrense seg da
![]()
Så flink du erIgår fikk jeg til en deilig tur igjen
Rask gange/jogging 5,5 km![]()