Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke rukket hjemom for å skifte, men det får gå, har ikke akkurat på finstasen i dag uansettHjem fra jobb, skifte til tur tøy, lage litt mat.
Spiser nå og straks ut på tur
Ble det trening?Ble dårlig igår gitt. Idag er det planlagt en styrkeøkt med en venninne heldigvis![]()
God tur snuppaHjem fra jobb, skifte til tur tøy, lage litt mat.
Flink du er!Hjem fra jobb, skifte til tur tøy, lage litt mat.
God tur snuppa
Har planer om det samme!
Flink du er!
Jeg håper at gutta sovner fort, så skal jeg pakke ferdig og forhåpentligvis rekker jeg en halvtime på mølla...
Ble det trening?![]()
Det var en veldig fin tur. Kjenner det godt i bekkenet nå ja.. Det er sikkert fordi jeg alltid går på asfalt og grus.Vi hadde en veldig fin tur.
Gikk sammen med Safari![]()
Kjenner det godt selvDet var en veldig fin tur. Kjenner det godt i bekkenet nå ja.. Det er sikkert fordi jeg alltid går på asfalt og grus.
Ja, det kan jeg tenke megKjenner det godt selv
Var ganske deilig å få noe å drikke og en dusj når jeg kom hjem
Blir det snart her også.Ja, det kan jeg tenke megdusj var veldig deilig og nå er det straks kveldsmat.
Så koselig daVi hadde en veldig fin tur.
Gikk sammen med Safari![]()
Hehe, smartJa det blir! Hehe.. Skal møtes kvart over 8.
Alt for å unngå legging![]()
Flink du er.Gått en grei tur idag jeg også
40 minutter rask gange/jogging!
Var veldig koselig.Så koselig da![]()
Det burde jeg også gjort, men får ta det i morgen istedenfor. Hva blir det til middag de forskjellige dagene? Jeg trenger litt inspirasjon, har blitt litt ensformig her i det sisteBlir det snart her også.
Skal bare bli ferdig med å lage ukesmeny for neste uke og handleliste jeg tar på vei hjem i morgen
Så flink! Gleder meg til den dagen jeg også kan jogge uten å måtte stoppe etter noen meterGått en grei tur idag jeg også
40 minutter rask gange/jogging!
Det må vi få tilVar veldig koselig.
Frister til gjentagelse..