Skravletråd

Slenger meg på her jeg da.
venninnen min gir ikke lyd fra seg, vi pleier å trene ilag.. Kjenner jeg ikke vil dra på studio alene! Det er det dumme når man er to!

Slenger meg på her jeg da.
venninnen min gir ikke lyd fra seg, vi pleier å trene ilag.. Kjenner jeg ikke vil dra på studio alene! Det er det dumme når man er to!
Du er litt motsatt av meg.
Dersom jeg skal gå på studio foretrekker jeg å gå alene.

Velkommen til oss forresten

Det beste er å trene aleine ja, blir fort selvbevisst når det er andre rundt :P

Det beste er å trene aleine ja, blir fort selvbevisst når det er andre rundt :p

Ja jeg også, men hvis du kikker litt rundt så ser du at alle andre er megaopptatt av seg selv og ikke alle oss andre :) Jeg kan godt trene mens det er flere rundt, men da må venninna mi bli med!:shy:

Kan hvemsomhelst lage en slik trening uke 28,29 osv? Så er det meningen alle skal skrive ned hva de trener eller? Kan godt lage en for neste uke, selv om vi reiser torsdag da..

I dag ble det en tur på vekta så nå blir det en stund til neste gang. Har totalt gått ned 12,7 kg på to mnd. Er bra det selv uten ketose i et par uker. Nå er frokosten inntatt og jeg og A skal ut på tur i det nydelige været vi har i dag :)

I dag ble det en tur på vekta så nå blir det en stund til neste gang. Har totalt gått ned 12,7 kg på to mnd. Er bra det selv uten ketose i et par uker. Nå er frokosten inntatt og jeg og A skal ut på tur i det nydelige været vi har i dag :)
Godt jobbet:D
Ha en strålende tur ut!

Så flink! God tur!

Back
Topp