Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er litt motsatt av meg.Slenger meg på her jeg da.
venninnen min gir ikke lyd fra seg, vi pleier å trene ilag.. Kjenner jeg ikke vil dra på studio alene! Det er det dumme når man er to!
Vinn-vinnBlir visst en tur til senere i dag.
Eldsten vil ut og jakte pokemon...
Hehe, så herlig
Fikk ikke kontakt med serverenVinn-vinn![]()
Velkommen hitSlenger meg på her jeg da.
venninnen min gir ikke lyd fra seg, vi pleier å trene ilag.. Kjenner jeg ikke vil dra på studio alene! Det er det dumme når man er to!
Æsj, så dumtFikk ikke kontakt med serveren![]()
Du er litt motsatt av meg.
Dersom jeg skal gå på studio foretrekker jeg å gå alene.
Velkommen til oss forresten
Så deet.. litt folkeskyDet beste er å trene aleine ja, blir fort selvbevisst når det er andre rundt![]()

Folk jeg ikke kjenne skiter jeg i.Ja liker å trene alene, men da må det være folketomtVar på studioet 05.30 en dag og det var folk allerede
Så deet.. litt folkesky
Folk jeg ikke kjenne skiter jeg i.
Venninner derimot, da blir jeg bare flau
Alle som har lyst kan lage det.Kan hvemsomhelst lage en slik trening uke 28,29 osv? Så er det meningen alle skal skrive ned hva de trener eller? Kan godt lage en for neste uke, selv om vi reiser torsdag da..
Alle som har lyst kan lage det.
Gjelder "førstemann til mølla"-prinsippet
Bare sett i gangSkjønner, lager en jeg da!
Godt jobbetI dag ble det en tur på vekta så nå blir det en stund til neste gang. Har totalt gått ned 12,7 kg på to mnd. Er bra det selv uten ketose i et par uker. Nå er frokosten inntatt og jeg og A skal ut på tur i det nydelige været vi har i dag![]()
Så flink! God tur!I dag ble det en tur på vekta så nå blir det en stund til neste gang. Har totalt gått ned 12,7 kg på to mnd. Er bra det selv uten ketose i et par uker. Nå er frokosten inntatt og jeg og A skal ut på tur i det nydelige været vi har i dag![]()
Godt jobbet
Ha en strålende tur ut!
Takk! Det var en deilig tur på 5 kmSå flink! God tur!