Skravletråd

Hei. Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe her. I går kjøpte jeg meg ny pulsklokke og er foreløpig superfornøyd med den. Den jeg hadde ble jeg bare irritert av fordi jeg hadde en ekstert gps til den og måtte vente flere minutter før den kobla seg til klokka. De minuttene er lange når man er klar til å gå og det er fire år siden jeg kjøpte den så jeg trengte en oppgradering kan man si :p

Hei. Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe her. I går kjøpte jeg meg ny pulsklokke og er foreløpig superfornøyd med den. Den jeg hadde ble jeg bare irritert av fordi jeg hadde en ekstert gps til den og måtte vente flere minutter før den kobla seg til klokka. De minuttene er lange når man er klar til å gå og det er fire år siden jeg kjøpte den så jeg trengte en oppgradering kan man si :p
Det skjønner jeg.
Har endelig begynt å gå selv og ønsker meg pulsklokke selv.

Velkommen tilbake forresten

Det skjønner jeg.
Har endelig begynt å gå selv og ønsker meg pulsklokke selv.

Velkommen tilbake forresten
Så bra at du har begynt å gå tur du og, det er så deilig bare man kommer seg ut døra. Siden jeg kjøpte pulsklokke første gang så har jeg alltid brukt det på all slags aktivitet, blir nesten litt besatt av å følge med på hvordan kroppen jobber :p Jeg syns pulsklokke er fantastisk, så det er absolutt verdt pengene, og man trenger ikke den dyreste for å få god kvalitet og det man trenger :)
Takk for det!

Jeg ser at det er opprettet en ny tråd om 60 km i juli, jeg får vel slenge meg på den :) Har bare registrert fra i dag så da får jeg vel gå litt ekstra resten av mnd siden jeg ikke vet helt sikkert hvor langt jeg har gått de andre dagene, men det har jeg jo bare godt av :p

Det er kjedelig når man er innstilt på det og så få man ikke tid, blir en liten nedtur.
Har vært litt forskjellige årsaker.
En dag kom vi for sent hjem fra Tusenfryd, en dag var været for ustabilt ++
Faren med å slutte er at dersom man ikke har gått på noen dager blir dørstokk mila lenger..

Jeg ser at det er opprettet en ny tråd om 60 km i juli, jeg får vel slenge meg på den :) Har bare registrert fra i dag så da får jeg vel gå litt ekstra resten av mnd siden jeg ikke vet helt sikkert hvor langt jeg har gått de andre dagene, men det har jeg jo bare godt av :p
Da er det bare å sette i gang.
Er ikke helt sikker på hvordan det vil gå med meg siden jeg skal tilbake på jobb på mandag, men skal se om jeg klarer å gå litt likevel

Back
Topp