Har ikke haglet her, bare totalt skybruddIkke i det hele tatt
Igår haglet det liksom...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke haglet her, bare totalt skybruddIkke i det hele tatt
Igår haglet det liksom...
Prøvde det tidligere og da ville den ikke. Men gikk nå daHar tidvis problemer med det jeg også fra mobilen.
Avslutter appen helt og starter på nytt så gå det
Kjipt uansettHar ikke haglet her, bare totalt skybrudd
Vi får se hvordan det blir i ettermiddag, kanskje jeg får gått en tur daKjipt uansett![]()
Kos deg på tur om været holderVi får se hvordan det blir i ettermiddag, kanskje jeg får gått en tur da![]()
Det skjønner jeg.Hei. Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe her. I går kjøpte jeg meg ny pulsklokke og er foreløpig superfornøyd med den. Den jeg hadde ble jeg bare irritert av fordi jeg hadde en ekstert gps til den og måtte vente flere minutter før den kobla seg til klokka. De minuttene er lange når man er klar til å gå og det er fire år siden jeg kjøpte den så jeg trengte en oppgradering kan man si![]()
Så bra at du har begynt å gå tur du og, det er så deilig bare man kommer seg ut døra. Siden jeg kjøpte pulsklokke første gang så har jeg alltid brukt det på all slags aktivitet, blir nesten litt besatt av å følge med på hvordan kroppen jobberDet skjønner jeg.
Har endelig begynt å gå selv og ønsker meg pulsklokke selv.
Velkommen tilbake forresten
Så bra!Jippi, da ble det tur i dag![]()
Er veldig fornøyd.Så bra!
Det er kjedelig når man er innstilt på det og så få man ikke tid, blir en liten nedtur.Er veldig fornøyd.
Har vært flere dagen nå hvor jeg ikke har fått tid til det
Har vært litt forskjellige årsaker.Det er kjedelig når man er innstilt på det og så få man ikke tid, blir en liten nedtur.
Da er det bare å sette i gang.Jeg ser at det er opprettet en ny tråd om 60 km i juli, jeg får vel slenge meg på denHar bare registrert fra i dag så da får jeg vel gå litt ekstra resten av mnd siden jeg ikke vet helt sikkert hvor langt jeg har gått de andre dagene, men det har jeg jo bare godt av
![]()
Ja, det er akkurat det, den blir enormt lang.Har vært litt forskjellige årsaker.
En dag kom vi for sent hjem fra Tusenfryd, en dag var været for ustabilt ++
Faren med å slutte er at dersom man ikke har gått på noen dager blir dørstokk mila lenger..
Hvor langt er det til jobben din, kan du gå dit? I såfall kan du jo ta det som turen.Da er det bare å sette i gang.
Er ikke helt sikker på hvordan det vil gå med meg siden jeg skal tilbake på jobb på mandag, men skal se om jeg klarer å gå litt likevel
Er rundt 30 km til jobb så det blir litt i lengste laget..Hvor langt er det til jobben din, kan du gå dit? I såfall kan du jo ta det som turen.
Oida, ja, det er litt langtEr rundt 30 km til jobb så det blir litt i lengste laget..