>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Fant 3 daHaha. Da har du en nerd til over her...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fant 3 daHaha. Da har du en nerd til over her...
Er bare realistiskIkke hver så benkjeden da..
Hvordan funker dette spillet da?Ut å se om jeg finner pokemon på veien til bhg. Får jeg noen skritt i dag alikevel daAlt man gjør for spill til tider
![]()
Er en tråd på generelt. De forklarer det bedre enn meg. Men fanger pokemon daHvordan funker dette spillet da?![]()
RegnjakkeSitter og tenker jeg skal ut og gå, må bare oppdatere iPoden først.
Halvveis og det blir mørkere ute og lukter regn..
Blir visst ingen tur i dag heller
Her har kranen vært enten at, eller på full åpning de siste dagen...Regnjakkeelsker sommerregn! Med mindre det plasker da!
Det er jeg enig i. Men lukter godt etterpå da. Når regnet har rensa lufta.Her har kranen vært enten at, eller på full åpning de siste dagen...
Med full åpning er det ikke gøy å gå i skogen, da blir det vått og sleipt
Så bra, masse lykke til.Andre dagen på rad på mølla nå. Dette lukter nedgang på søndag![]()
Det gjør det, men da er det for sentDet er jeg enig i. Men lukter godt etterpå da. Når regnet har rensa lufta.
Får håpe du våkner med mer motivasjon i morgen. Du har vært SÅ flink, ikke stopp opp nå!!!!Så bra, masse lykke til.
Har bare vært slapp denne uken, jeg![]()
Ingen planer om å stoppe, har jo ikke nådd målet endaFår håpe du våkner med mer motivasjon i morgen. Du har vært SÅ flink, ikke stopp opp nå!!!!
Da får jeg lese det derEr en tråd på generelt. De forklarer det bedre enn meg. Men fanger pokemon daMå bare finne de suckerene først....
Ufyselig ustabilt her også for tidenSitter og tenker jeg skal ut og gå, må bare oppdatere iPoden først.
Halvveis og det blir mørkere ute og lukter regn..
Blir visst ingen tur i dag heller
Så flink du erAndre dagen på rad på mølla nå. Dette lukter nedgang på søndag![]()
Har tidvis problemer med det jeg også fra mobilen.Får ikke forandre innlegget mitt i 60 km trådenInnlegg ikke funnet fåt jeg bare...
Uansett. 4.4 km gåtur og styrketrening en time. Nå spist en god frokost og hoppe i dusjen. Så håper jeg det ordner seg så jeg får forandre senere da.
Hvertfall ikke med det styrtregnet som har vært her den siste tidenUfyselig ustabilt her også for tidengidder ikke gå i regn..
Ikke i det hele tattHvertfall ikke med det styrtregnet som har vært her den siste tiden