Nei, vi kom oss litt sent i seng og han sovnet tvert og snorket høylyttDet forstår jeg
Kunne ikke mannen hjelpe deg med å bli kvitt litt energi da?!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, vi kom oss litt sent i seng og han sovnet tvert og snorket høylyttDet forstår jeg
Kunne ikke mannen hjelpe deg med å bli kvitt litt energi da?!![]()
Hehe, godt sovehjerte daNei, vi kom oss litt sent i seng og han sovnet tvert og snorket høylytt
Så tøft.
Når er det?
Midten av september, så jeg har ennå litt tid.Oi, det er sprekt!
Lykke til! Når er det?![]()
Haha, godt poengMidten av september, så jeg har ennå litt tid.
Gjorde avtale med frisøren min i våres.
Når jeg sa til mannen min tidligere i uken, at dette går ikke lenger, nå må jeg komme igang med jogginga, fikk jeg til svar at det letteste ville være å bytte frisør![]()
Ååh, det blir stas!!Da er de første kr 10.000,- satt av som skal gå til shopping av ny garderobe etter at målet er nådd.
Skal prøve å sette av kr 30.000,- tilsammen...
Må jo sette av en del penger.Ååh, det blir stas!!![]()
Ja du må nok bytte ut det meste vil jeg troMå jo sette av en del penger.
Kommer til å trenge en hel garderobe, og det blir for mye dersom jeg må ta alt på en gang
Hva i alle dager skal jeg med det.Ja du må nok bytte ut det meste vil jeg tro
Har du husket å ta før-bilde?![]()
Så utrolig koselig daUte i går. Tror jeg fikk bevegd meg nok gitt. Dansa jo halve natten joOg traff på en likesinna kar som også elska å danse. Ble morsomt det da. Mannen lo godt av oss
![]()
Artig å se forskjellen daHva i alle dager skal jeg med det.
Det skal jo bli et glemt kapittel![]()
Håper det smakteMå være litt kreativ noen ganger.
Nå står det lavkarbo "lasagne" i ovnen
Så morsomt daUte i går. Tror jeg fikk bevegd meg nok gitt. Dansa jo halve natten joOg traff på en likesinna kar som også elska å danse. Ble morsomt det da. Mannen lo godt av oss
![]()
Ble egentlig ganske mislykket..Håper det smakte![]()
Tenker jeg skal ta bilde av meg selv med den gamle buksen påArtig å se forskjellen da![]()
VeldigSå morsomt dadans er gøy!
Har DU laget mislykket mat?Ble egentlig ganske mislykket..
Hehe, det var lurtTenker jeg skal ta bilde av meg selv med den gamle buksen på![]()