Skravletråd

Jeg var på McDonald med de to eldste i dag. Skikkelig bra valg av spisested (not), men av og til er det lov :P Jeg spiste kyllingburger uten dressing, salat i stedet for pommes frites (også uten dressing) og cola light, så ble ikke så ille kalorimessig uansett ;) Høres sikkert ut som et kjedelig måltid, men jeg koste meg jeg ;) Er ikke så veldig glad i dressing, så det er ikke noe problem å droppe den egentlig, hehe :)

Jeg vil så gjerne være flink. Men det hjelper ikke. Jeg er svak:P men hakke spist mye utenom denne uka da.
Det ER vanskelig! Jeg sprekker innimellom jeg også, men er blitt mye flinkere enn jeg var før.

Prøv å "belønne" deg selv med noe når du har vært flink, bare ikke godteri :P Fokuser på de små seierne, sånn at du ikke mister motet.

Jeg var på McDonald med de to eldste i dag. Skikkelig bra valg av spisested (not), men av og til er det lov :P Jeg spiste kyllingburger uten dressing, salat i stedet for pommes frites (også uten dressing) og cola light, så ble ikke så ille kalorimessig uansett ;) Høres sikkert ut som et kjedelig måltid, men jeg koste meg jeg ;) Er ikke så veldig glad i dressing, så det er ikke noe problem å droppe den egentlig, hehe :)
Pleier å ta en McWrap jeg. Salat med kylling. Gjerne ikke så veldig sunt. Men innbiller meg den er sunnere enn en BigMac :p Også er den jo veldig god. Klarer riktignok ikke hele da :p Har uansett ikke McD i nærheten. Så blir sjelden uansett :D

Jeg var på McDonald med de to eldste i dag. Skikkelig bra valg av spisested (not), men av og til er det lov :p Jeg spiste kyllingburger uten dressing, salat i stedet for pommes frites (også uten dressing) og cola light, så ble ikke så ille kalorimessig uansett ;) Høres sikkert ut som et kjedelig måltid, men jeg koste meg jeg ;) Er ikke så veldig glad i dressing, så det er ikke noe problem å droppe den egentlig, hehe :)
Har man barn, så havner man det en gang i blant, slik er det bare.
Det som er viktig er hvilke valg man tar når man er der og det ikke er for ofte.
Det er som med alt annet, en gang i blant er OK

Flink du er til å bytte ut mye av det usunne:D

Back
Topp