Ble i alle fall det når denne runden var så langvarigDet er lov å skeie litt ut når man er syk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble i alle fall det når denne runden var så langvarigDet er lov å skeie litt ut når man er syk![]()
Flott, jeg skal finne min motivasjon sammen med degDa var man hjemme igjen.
Så da var det bare å bli streng igjen.
Må bare finne ut hvor jeg har gjemt motivasjonen min...
Sikker på du klarer deg fintHar vært kanon flink i 2,5 dag nå, håper IKKE jeg sprekker når jeg skal ut med venninner i kveld.
Hr. Motivasjon har en bror som heter Hr. Stahet og han vet jeg hvor erFlott, jeg skal finne min motivasjon sammen med degtror du stjal min da du dro på ferie
![]()
Takk, men jeg vet jeg har lagt på megTakk for det
Håper du får et greit resultat, hvis ikke tar du det nok greit inn igjen![]()
Han er også kjekk å ha i nærhetenHr. Motivasjon har en bror som heter Hr. Stahet og han vet jeg hvor er![]()
Hr. Stahet er god å ha. Han hjelper meg masseHr. Motivasjon har en bror som heter Hr. Stahet og han vet jeg hvor er![]()
Krysser fingrene for detTakk, men jeg vet jeg har lagt på meghåper bare det er mindre enn fryktet..
Da er vi to i samme båt.Takk, men jeg vet jeg har lagt på meghåper bare det er mindre enn fryktet..
Så bra du fant motivasjonen. Men litt kjedelig sammenheng da:/Begynner å lure på om jeg rett og slett ikke tåler sukker og andre karbohydrater.
Tidligere slet jeg med mye migrene.
Etter jeg begynte med lavkarbo fikk jeg sjeldnere anfall.
Tenkte det var fordi det ble litt mindre stress på jobb da, og tenkte ikke det kunne være en sammenheng.
Nå som jeg har vært mindre streng, og hatt noen sprekk har jeg fått tilbake anfallene...
Vips, det fant jeg visst Hr. Motivasjon igjen
Det er godt mulig... Jeg lurer selv på om sukker eller kanskje sjokolade trigger noe hos meg. Jeg hadde nemlig også mye hodepine før (ikke diagnostisert med migrene), og er blitt mye bedre etter at jeg begynte å slanke megBegynner å lure på om jeg rett og slett ikke tåler sukker og andre karbohydrater.
Tenkte det var fordi det ble litt mindre stress på jobb da, og tenkte ikke det kunne være en sammenheng.
Nå som jeg har vært mindre streng, og hatt noen sprekk har jeg fått tilbake anfallene...
Sjokolade er en kjent utløsende faktorDet er godt mulig... Jeg lurer selv på om sukker eller kanskje sjokolade trigger noe hos meg. Jeg hadde nemlig også mye hodepine før (ikke diagnostisert med migrene), og er blitt mye bedre etter at jeg begynte å slanke megJeg spiser karbohydrater, men har redusert kraftig på produkter med raffinert sukker, inkl sjokolade
![]()
Jeg får oftere migrene om jeg spiser mye sukkerBegynner å lure på om jeg rett og slett ikke tåler sukker og andre karbohydrater.
Takk søte duKrysser fingrene for det![]()
Ikke annet å gjøreDa er vi to i samme båt.
Får krysse fingrene for hverandre på fredag
Liker ikke den sammenhengen:/Jeg får oftere migrene om jeg spiser mye sukker
Så er nok en sammenheng der!
Migrene er noe drit. Er under utredning for det nå...Begynner å lure på om jeg rett og slett ikke tåler sukker og andre karbohydrater.
Fint å ha han her jaMigrene er noe drit. Er under utredning for det nå...
Men heia Hr Motivasjon da!![]()
Kjipeste sammenhengen everLiker ikke den sammenhengen:/