Skravletråd

Nå må jeg bare ta i et ekstra tak. Etter sykdom i ei uke og enda ikke helt bra:/
Blitt for mye sukker og det må det bli slutt på. Så får vi se om jeg tar sjansen på vekta fredag :p :oops:

Tenkte gjerne gå tur. Men kroppen fungerer ikke. Hater å være støl. Føles som influensa i kroppen jo. En lang glovarm dusj og sove litt ekstra tenker jeg. Håper kroppen fungerer igjen til i morgen derimot. Da er det beindag igjen liksom.... :o
Å være støl er litt både og, synes jeg :P Det er ubehagelig, men samtidig gir det meg en god følelse pga at det beviser at jeg har jobbet godt og hardt ;)

Tenkte gjerne gå tur. Men kroppen fungerer ikke. Hater å være støl. Føles som influensa i kroppen jo. En lang glovarm dusj og sove litt ekstra tenker jeg. Håper kroppen fungerer igjen til i morgen derimot. Da er det beindag igjen liksom.... :o
God bedring:) håper det går fort over!

Nå må jeg bare ta i et ekstra tak. Etter sykdom i ei uke og enda ikke helt bra:/
Blitt for mye sukker og det må det bli slutt på. Så får vi se om jeg tar sjansen på vekta fredag :p :oops:
Lykke til:) skal prøve vekta selv!:eek:

Å være støl er litt både og, synes jeg :P Det er ubehagelig, men samtidig gir det meg en god følelse pga at det beviser at jeg har jobbet godt og hardt ;)
Hihi joda. Kunne gått over litt raskere da :p Men litt søvn hjalp litt kjente jeg nå. Håper denne hviledagen blir bra da og i morgen er en ny dag :p

God bedring! Mye sukker er ikke bra, men det er jo så godt :P

Har vært kanon flink i 2,5 dag nå, håper IKKE jeg sprekker når jeg skal ut med venninner i kveld.

God bedring! Mye sukker er ikke bra, men det er jo så godt :P
Takk for det:)
Var jo så godt i gang med sukkerfri, men så skled det ut etter mye sykdom. Nå skal jeg fortsette der jeg slapp :)

Back
Topp