Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheJeg kan ta den jeg![]()
Å være støl er litt både og, synes jegTenkte gjerne gå tur. Men kroppen fungerer ikke. Hater å være støl. Føles som influensa i kroppen jo. En lang glovarm dusj og sove litt ekstra tenker jeg. Håper kroppen fungerer igjen til i morgen derimot. Da er det beindag igjen liksom....![]()
Nei... kan ikke det, elsker jo DaimGi den bort!!![]()
God bedringTenkte gjerne gå tur. Men kroppen fungerer ikke. Hater å være støl. Føles som influensa i kroppen jo. En lang glovarm dusj og sove litt ekstra tenker jeg. Håper kroppen fungerer igjen til i morgen derimot. Da er det beindag igjen liksom....![]()
Lykke tilNå må jeg bare ta i et ekstra tak. Etter sykdom i ei uke og enda ikke helt bra:/
Blitt for mye sukker og det må det bli slutt på. Så får vi se om jeg tar sjansen på vekta fredag![]()
![]()
Jeg synes det er deilig å være stølÅ være støl er litt både og, synes jegDet er ubehagelig, men samtidig gir det meg en god følelse pga at det beviser at jeg har jobbet godt og hardt
![]()
Det var lurtNei... kan ikke det, elsker jo DaimSparer den til en dag jeg synes jeg fortjener den
![]()
Hihi joda. Kunne gått over litt raskere daÅ være støl er litt både og, synes jegDet er ubehagelig, men samtidig gir det meg en god følelse pga at det beviser at jeg har jobbet godt og hardt
![]()
God bedring! Mye sukker er ikke bra, men det er jo så godtNå må jeg bare ta i et ekstra tak. Etter sykdom i ei uke og enda ikke helt bra:/
Blitt for mye sukker og det må det bli slutt på. Så får vi se om jeg tar sjansen på vekta fredag![]()
![]()
Du er kjempeflinkHihi joda. Kunne gått over litt raskere daMen litt søvn hjalp litt kjente jeg nå. Håper denne hviledagen blir bra da og i morgen er en ny dag
![]()
Det går så bra skal du se.Har vært kanon flink i 2,5 dag nå, håper IKKE jeg sprekker når jeg skal ut med venninner i kveld.
HahaDa var man hjemme igjen.
Så da var det bare å bli streng igjen.
Må bare finne ut hvor jeg har gjemt motivasjonen min...
Viktig med belønningHeheKlarte å stå imot i går. Sparer den til jeg har noe å feire, må jo belønne meg selv innimellom
![]()
Takk for detLykke tilskal prøve vekta selv!
![]()
Må bare bruke litt stahet først tenker jeg så går det nok braHahaDen er nok der et sted! Lykke til
![]()
Takk for detGod bedring! Mye sukker er ikke bra, men det er jo så godt![]()
Det er lov å skeie litt ut når man er sykTakk for det
Var jo så godt i gang med sukkerfri, men så skled det ut etter mye sykdom. Nå skal jeg fortsette der jeg slapp![]()