Det blir nok bra jaSkal to dager til dyreparken neste uke![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir nok bra jaSkal to dager til dyreparken neste uke![]()

Jeg skal alene med eldste i årDyreparken er også kjempekjekt med barnKanskje vi reiser der til neste år... da er minste nesten 3 år og Dyreparken midt i blinken for henne. De to eldste har nok vokst fra en del der nå, men noe gøy er det jo for dem også
![]()
Gleder meg som et lite barnDet blir nok bra ja![]()
Tipper det går veldig fintSåg akkurat at jeg har rotet til veietråden her inneSåg ikke at dere oppdaterte i samme innlegg hver gang, så jeg har jo postet nye innlegg hver gang! Gikk inn og fjernet innholdet i dem nå, men får jo ikke slettet dem helt. Håper dere kan tilgi meg rotet
![]()
Gleder meg til vi skal ta turen dit også. Venter til barna er litt størreGleder meg som et lite barn![]()
Ja da har de nok mer glede av detGleder meg til vi skal ta turen dit også. Venter til barna er litt større![]()
Tenker det er greit. Det koster jo litt, så greit de får utbytte av detJa da har de nok mer glede av det![]()
Helt enigTenker det er greit. Det koster jo litt, så greit de får utbytte av det![]()
Blir vel fort dyrere enn noen uker i sydenHelt enig![]()
Det er svinedyrtBlir vel fort dyrere enn noen uker i syden![]()
Synd at det skal være sånn:/Det er svinedyrt
Vi var der hele familien for noen år siden og brukte mange tusen kroner...
Niks, ikke i det hele tattOg det kan du ikke spise?![]()
Vi gleder oss veldigSå koselig med tur til DanmarkVeldig kjekt land å reise til med barn.
God tur!
Nei vi bodde på en campinghytte 10 min unnaSynd at det skal være sånn:/
Bodde dere rett ved parken eller?
Lavkarbo brød da?Niks, ikke i det hele tatt
Det smaker høgg.Lavkarbo brød da?![]()
Da er det jo ikke lettDet smaker høgg.
Og det er brunosten som er det verste, og det som jeg egentlig har lyst på
Sikkert det luresteNei vi bodde på en campinghytte 10 min unna![]()