Skravletråd

God morgen :) jeg gikk visst ned 2,1 kg forrige uke, det var ikke akkurat forventa.
Oi, imponert! Hvordan klarer dere å gå ned så mye på en uke? Det meste jeg har godt ned er 1,3 kg på en uke, men det er mange uker siden! Denne uka gikk jeg ned hele 0,1 kg :P men 2 cm rundt livet da, så litt fornøyd er jeg likevel ;)

Kjenner jeg har veldig lyst på noe godt nå :P Skal snart ut å gå tur, så håper suget gir seg da! Belønner meg selv med litt frukt etter turen tenker jeg ;)

Oi, imponert! Hvordan klarer dere å gå ned så mye på en uke? Det meste jeg har godt ned er 1,3 kg på en uke, men det er mange uker siden! Denne uka gikk jeg ned hele 0,1 kg :p men 2 cm rundt livet da, så litt fornøyd er jeg likevel ;)
Takk! Jeg tror meste av grunnen er at jeg er veldig stor så da går det alltid fort i begynnelsen. Jeg har nå gått ned 9 kg på 5 uker, men det blir nok lavere resultat jo lengre jeg holder på. Jeg går på lavkarbo, den strengeste varianten, og spiser maks 15 gram karbohydrater om dagen, men ligger for det meste på 7-10. Jeg har ikke hatt noen sprekker enda og har ingen planer om å ha det heller og jeg syns det går veldig greit. Det kan ha noe med at jeg lot bilen stå hele forrige uke og tok beina fatt uansett hvor jeg skulle, det ble en del gåing kan man si :p
Ja, det er ikke alltid kiloene det kommer an på, hvis vekta står stille kan det være greit å måle :)

Dårlig uke for meg. Har blitt syk :(
Håper jeg blir bedre snart for dette er kjedelig :/

Føkk, det ble et lite stykke sjokoladekake til frokost:oops:
Jeg er svaaak....

Back
Topp